اصلاح و توسعه بیش از ۲۴ کیلومتر از شبکه های آب و فاضلاب خوی

۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۵:۳۱:۵۰
کد خبر: ۱۱۲۹۰۹۹
اصلاح و توسعه بیش از ۲۴ کیلومتر از شبکه های آب و فاضلاب خوی
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت : به منظور خدمات‌رسانی مستمر و بدون وقفه به شهروندان و ارتقاء سطح خدمات این امور با برنامه‌ریزی مناسب فعالیت‌های خود را به صورت شبانه‌روزی انجام می‌دهد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی ، یدالله سلطانی با اشاره به بیش از ۲۴ کیلومتر  اصلاح و توسعه شبکه های آب و فاضلاب از ابتدای سالجاری تا پایان دی ماه انجام شده است ، عنوان کرد : از این مقدار بیش از ۱۲ کیلومتر مربوط به شبکه جمع آوری فاضلاب و مابقی نیز در حوزه شبکه آبرسانی است .

وی ادامه داد: در این راستا، شبکه آب به طول ۴ کیلومتر و ۶۴۰ متر در مناطق مختلف شهری و ۸ کیلومتر و ۸۰ متر از شبکه آب نیز در مناطق روستایی این شهرستان از سوی شرکت آب و فاضلاب اصلاح و توسعه یافته است.

مدیر عامل شرکت با بیان اینکه جمع آوری وتصفیه فاضلاب یکی از  مهم‌ترین وظیفه ذاتی این شرکت است اضافه کرد: از زیر بنائی ترین زیر ساخت های تصفیه فاضلاب وجود شبکه های جمع آوری فاضلاب است .

سلطانی با اشاره به اینکه طرح اجرای عملیات شبکه جمع آوری فاضلاب در نقاط مختلف شهر خوی در حال انجام است، اظهار کرد: با توجه به ضرورت مدیریت مصرف آب، طرح اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در راستای تصفیه و استفاده مجدد در سطح شهر خوی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه لوله گذاری شبکه جمع آوری فاضلاب از کارهای مستمر شرکت است عنوان کرد: در۱۰ ماه امسال هم این طرح اجرا شده و عملیات لوله گذاری بیش از ۱۲کیلومتر از این شبکه انجام شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز