رییس اتاق بازرگانی استان البرز خبرداد:

رشد قابل توجه صادرات کالا از البرز/آغاز فعالیت استودیو رادیو تلویزیونی برای نخستین بار در کشور

۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۱:۵۰:۴۹
کد خبر: ۱۱۳۲۷۵۵
رشد قابل توجه صادرات کالا از البرز/آغاز فعالیت استودیو رادیو تلویزیونی برای نخستین بار در کشور
رییس اتاق بازرگانی استان البرز با بیان اینکه تولید کنندگان استان در شرایط سخت تحریمی و کرونایی و با وجود همه محدودیت‌ها رشد تولید و صادرات داشته اند، گفت: میزان صادارت کالا از البرز به لحاظ ارزش و وزن رشد قابل توجهی داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، پرهام رضایی اظهار کرد: اتاق بازر گانی می تواند نقش موثری در به ثمر نشاندن مواردی از جمله بخشنامه‌های اجرایی  و کاهش مشکلات تولید کنندگان داشته باشد.

دبیرشورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان البرز بر لزوم برقراری تعامل بیشتر میان کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید البرز و این شورا تاکید کرد و گفت: نیاز است که کمیته مشترکی  میان این دو برای پویایی بیشتر و جلوگیری از هرگونه موازی کاری تشکیل شود.

وی با این توضیح که اتاق بازرگانی البرز در سال ۹۷ با حدود یکهزار عضو به هیات نمایندگان دوره سوم اتاق تحویل داده شد، بیان کرد: در حال حاضر اعضای اتاق بازرگانی البرز به بیش از ۱۴۰۰ نفر رسیده است.

رضایی تاکید کرد: به دنبال برقراری تعامل و ارتباط بیشتر با بخش خصوصی هستیم، در این راستا بازدید از شهرک‌های صنعتی استان وراه اندازی اورژانس کسب و کار برای رسیدگی به مشکلات تمامی واحدهای تولیدی و صنعتی استان البرز در اتاق اجرایی شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه یک استودیوی خصوصی رادیو و تلویزیون در محل اتاق بازرگانی البرز و همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و ایام مبارک دهه فجر راه اندازی شده است ، افزود: این استودیو برای نخستین باراست که در سطح اتاق‌های بازرگانی کشور ایجاد شده و در حوزه اقتصادی پل ارتباطی میان فعالان اقتصادی استان و دیگر نهادهای دولتی و خصوصی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز