امروز انجام گرفت؛

افتتاح طرح های عمرانی " ازنا" در هفتمین روز از دهه فجر

۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۳:۰۳:۳۸
کد خبر: ۱۱۳۲۸۵۰
افتتاح طرح های عمرانی  ازنا در هفتمین روز از  دهه فجر
در هفتمین روز از دهه مبارکه فجر و با حضور حمید کشکولی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان طرح های عمرانی شهرستان ازنا به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ در هفتمین روز از دهه مبارکه فجر و با حضور حمید  کشکولی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان،فرماندار ازنا، نماینده ولی فقیه در این شهرستان، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین محلی  تعدادی از پروژه های عمرانی این شهرستان به بهره برداری رسید .

* افتتاح فیدر و پست برق تغذیه کننده روستاهای چاپلق شرقی ازنا

افتتاح  فیدر و پست برق تغذیه کننده روستاهای چاپلق شرقی شهرستان ازنا با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال و به نمایندگی از ۱۱۰ میلیارد ریال پروژه های سال ۱۳۹۹ توزیع برق شهرستان ازنا افتتاح شد.

*پروژه پل خسرو میره ازنا

همچنین  پروژه پل خسرو میره شهرستان ازنا به نمایندگی از سایر پروژه های راهداری این شهرستان با اعتبار ۸۵۰ میلیون تومان افتتاح شد .

گفتنی است مجموع اعتبارات هزینه شده در پروژه های راهداری بالغ بر ۴ میلیارد تومان می باشد .

* افتتاح فاز دوم کارخانه بازیافت شهرستان ازنا

 ،پروژه فاز دوم کارخانه بازیافت شهرستان ازنا با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال نیز از جمله پروژه هایی بود که امروز  افتتاح شد.

این مجتمع بازیافت با ظرفیت  تولید ۱۱۰۰تن محصولات پلاستیکی زمینه اشتغال ۸ نفر به طور مستقیم در فاز دوم و ۵۰ نفر غیر مستقیم را فراهم کرده است.

*افتتاح ۱۲۰ واحد مسکن از اعتبارات مسکن روستایی  شهرستان ازنا

 یک واحد به نمایندگی از پروژه ۱۲۰ واحدی مسکن ویژه روستایی در روستای کلکله با اعتبار چهار میلیارد ۸۰۰ میلیون تومان و واحد سنگ آفرینان کوشا در منطقه ویژه اقتصادی شهرستان ازنا به نمایندگی از ۶ طرح اقتصادی و با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال افتتاح شد.

این واحد تولیدی با ایجاد اشتغال مستقیم ۳۶ نفر با مساحت ۱۲ هزار متر مربع سالانه ۲۰۰ هزار متر مربع سنگ مصنوعی تولید می کند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز