مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد:

به برکت انقلاب اسلامی بیش از ۳۰۰ مکان ورزشی استاندارد در سراسر استان احداث شده است

۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۵:۰۱:۳۹
کد خبر: ۱۱۳۳۵۹۴
به برکت انقلاب اسلامی بیش از ۳۰۰ مکان ورزشی استاندارد در سراسر استان احداث شده است
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اینکه قبل از انقلاب تنها یک مکان استاندارد ورزشی در استان بوده است گفت: به برکت انقلاب اسلامی و تلاش های صورت گرفته ، در حال حاضر بیش از 300 مکان ورزشی استاندارد در سراسر استان احداث شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "مسعود شریعتی" مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در آیین افتتاحیه سالن ورزشی چند منظوره شهدای علی آباد شهرستان تفت با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر گفت: خوشحال و خرسندیم که توانستیم در چند سال گذشته اقدامات خوبی در توسعه زیرساخت های ورزشی برداریم و بخصوص در مناطق روستایی فضای ورزشی ایجاد کنیم.

وی افزود: با تلاش های صورت گرفته و در نقاط مختلف استان به ویژه مناطق محروم که بعد از انقلاب حتی یک مترمربع فضای ورزشی نداشتند، گام های خوبی برداشتیم و فضای ورزشی در قالب چمن مصنوعی ، خانه ورزش روستایی و سالن ورزشی احداث کردیم.

این مقام مسئول اظهار داشت:در چند سال اخیر تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت برنامه هایمان بوده که خوشبختانه 80 پروژه نیمه تمام را تکمیل و به بهره برداری رساندیم و به همین تعداد نیز پروژه جدید اغاز و تکمیل شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اینکه 40 هزار مترمربع فضای ورزشی استاندارد به مناسبت برگزاری کنگره ملی بزرگداشت سرداران و 4 هزار شهید استان یزد به فضای ورزشی استان اضافه خواهد شد،  بیان داشت: سالن ورزشی شهدای روستای علی آباد شهرستان تفت نیز یکی از خدمات ارائه شده به مردم در قالب کنگره ملی بزرگداشت سرداران و 4 هزار شهید استان یزد است.

شریعتی در پایان از حمایت های مسئولان استان و شهرستان در راستای تکمیل پروژه های ورزشی و توسعه زیرساخت ها تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز