در گفتگو با برنا عنوان شد:

جشنواره فیلم کوتاه " تدبیر زندگی" بین‌المللی می‌شود/ بستر معرفی استعدادها را به عرصه فیلمسازی مهیا کرده‌ایم

۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۰:۴۹
کد خبر: ۱۱۴۰۷۵۴
جشنواره فیلم کوتاه  تدبیر زندگی بین‌المللی می‌شود/ بستر معرفی استعدادها را به عرصه فیلمسازی مهیا کرده‌ایم
دبیرجشنواره فیلم کوتاه تدبیر زندگی با بیان اینکه این رویداد فرهنگی هنری توانسته بسیاری از چهره های جوان را به عرصه فیلمسازی کشور معرفی کند گفت: تلاش می کنیم یکی از تخصصی ترین جشنواره های فیلم کشوربه شکل بین المللی برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سید محمدرضا حسینی اظهار کرد: به مدد حمایت معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان وهمراهی دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی این وزارتخانه ،اداره کل ورزش وجوانان البرز ومعاونت اجتماعی شهرداری کرج جشنواره فیلم کوتاه تدبیر زندگی با محوریت حوزه ازدواج و خانواده شکل گرفت و تاکنون دو دوره خود را پشت سر گذاشته است.

وی افزود: خوشبختانه در دوره دوم شاهد افزایش کمی و کیفی آثار ارسالی بودیم و در بخشی ویژه با عنوان استعدادهای جوان چهره های جدیدی به عرصه هنر هفتم کشور معرفی شدند.

حسینی تولید محتوای جشنواره را یکی از اتفاقات کم سابقه در سطح کشور عنوان کرد و گفت: آثار برگزیده دوره دوم در قالب پکیج در سطح مراکز فرهنگی کشور توزیع شد واین بستر را مهیا کردیم تا فیلم های ساخته شده فرصت دیده شدن بهتر را داشته باشند.

وی حوزه ازدواج و خانواده را بستری مناسب برای تولید آثار هنری به خصوص در بخش فیلم دانست و گفت:جشنواره تدبیر وزندگی یکی از تخصصی ترین جشنواره هنری کشور است و در تلاشیم در دوره سوم این رویداد فرهنگی هنری را با کیفیت افزون تر وبا موضوعات متنوع تر برپا کنیم.

دبیر جشنواره فیلم کوتاه تدبیر زندگی با اشاره به اینکه البرز خاستگاه این جشنواره است و این یک موفقیت برای استان جوان البرز محسوب می شود گفت: ظرفیت سازمان های مردم نهاد این استان در سطح کشور همواره مورد توجه بوده و خوشحالم که جشنواره تدبیر زندگی محصول این عیار بالا است.

حسینی در پایان به برنامه های این جشنواره برای دوره سوم اشاره کرد و گفت: در تلاشیم در دوره پیش رو جشنواره را به شکل بین المللی برگزار کنیم ضمن آنکه اضافه شدن بخش عکس به این جشنواره نیز در دستور کار قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز