استاندار لرستان:

قابلیت لباس سنتی لرستان جهت توسعه و ترویج در کشور / لباس محلی لرستان از لحاظ زیبایی و پوشش کامل است / تولید کنندگان البسه محلی مورد حمایت قرار می گیرند

۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۶:۳۶
کد خبر: ۱۱۴۵۱۷۳
قابلیت لباس سنتی لرستان  جهت  توسعه و ترویج در کشور / لباس محلی لرستان از لحاظ زیبایی و پوشش کامل است / تولید کنندگان البسه محلی مورد حمایت قرار می گیرند
سید موسی خادمی گفت: لباس سنتی لرستان قابلیت توسعه و ترویج در کشور را دارد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ خادمی روز دوشنبه در بازدید  از چهارمین جشنواره مد و لباس ایرانی_ اسلامی استان ،اظهارکرد: چهارمین جشنواره مد و لباس استان با حضور هنرمندان و فعالان این عرصه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد .

اوافزود: این جشنواره نشان از استعداد استان در زمینه مد و لباس دارد و هنرمندان هم استانی به خوبی توان خود را در بحث لباس با طراحی بومی محلی به نمایش گذاشته اند .

خادمی  با اشاره به تأثیر نوآوری در توسعه و ترویج فرهنگ استفاده از لباس سنتی، تصریح کرد: لباس محلی لرستان از لحاظ زیبایی و پوشش کامل است و قابلیت توسعه و ترویج در سطح کشور را دارد .

استاندار لرستان گفت: مجموعه تولید کنندگان البسه محلی نیازمند تقویت و حمایت هستند و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با موضوع در این زمینه به هنرمندان این عرصه کمک کنند .

خادمی گفت : بدیهی است برای توسعه مد و لباس باید طراحی نوین را به تولید وصل کرد و در نهایت شرایط را برای فروش تولیدات فراهم آورد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز