امام جمعه یزد:

ملت در انتخابات ۱۴۰۰ به نیروی حزب‌اللهی رای دهد

۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۱۵:۳۹:۱۷
کد خبر: ۱۱۴۷۳۵۴
ملت در انتخابات ۱۴۰۰ به نیروی حزب‌اللهی رای دهد
عضو شورای نگهبان و امام جمعه موقت یزد گفت: ملت ایران باید در انتخابات رییس‌جمهوری ۱۴۰۰ به نیروی دلسوز، مقاوم، توانمند و حزب‌اللهی رای دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا_یزد؛ آیت‌الله "سیدمحمدرضا مدرسی" امام جمعه موقت یزد و از فقهای شورای نگهبان در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر یزد به توصیه‌های مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات سال آینده و اهمیت آن اشاره کرد و افزود: فردی که در راس قوه مجریه قرار می‌گیرد باید در عمل یک جوان مومن و فداکار در راستای اهداف و انقلاب اسلامی باشد .

وی ادامه داد: فردی باید در این سمت مهم در کشور قرار گیرد که هیچ تمایلی به غرب و استکبار نداشته و هوشیار و با بصیرت باشد و در برابر ترفندهای آنها به هیچ وجه دچار سستی نشود .

عضو فقهای شورای نگهبان به اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها اشاره کرد و یادآور شد: در این ارتباط که از اهمیت زیادی برخوردار است مردم باید افراد موجه و خادم واقعی کشور و جامعه را انتخاب کنند.

مدرسی با اشاره به اینکه در کشور برخی از فعالیت شوراها برای مسایل ضد فرهنگی هزینه شد و حتی با پول مردم بر علیه ارزش‌ها اقدام شده از همگان خواست با چشم باز و بررسی کامل رای دهند.

وی گفت: مردم به افرادی که موضع‌گیری جدی در قبال غرب ندارند و عملکرد مناسبی تاکنون نداشته‌اند نباید رای دهند و این بر عهده مردم است که در این خصوص وظایف دینی و انقلابی خود را انجام دهند.

امام جمعه موقت یزد با بیان اینکه مشارکت در انتخابات سال آینده از اهمیت زیادی برخوردار است از همه مردم تقاضا کرد برای خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان به جد وارد عرصه شوند.

مدرسی مسئله برجام را مورد بررسی قرار داد و تاکید کرد: استکبار، آمریکا و اروپا به هیچکدام از وعده‌های خود در قبال برجام عمل نکردند  بنابراین نباید تسلیم خواسته‌های آنها شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز