رییس هیات هندبال استان البرز:

تحرک وپویایی را به هندبال البرز تزریق کردیم / همکاری با صنعت تجربه شیرینی بود

۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۰۸:۴۳:۲۶
کد خبر: ۱۱۵۳۷۲۱
تحرک وپویایی را به هندبال البرز تزریق کردیم / همکاری با صنعت تجربه شیرینی بود
رییس هیات هندبال استان البرز گفت: علیرغم همه محدودیت های کرونایی در سال جاری هندبال جانی دوباره گرفت و تحرک وپویایی خوبی را در این رشته ورزشی شاهد هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مرتضی خادمی اظهار کرد: به دلایل مختلف هندبال البرز نتوانسته به آن چه لیاقت وشایستگی اش است دست پیدا کند و تمام تلاش من وهمکارانم در هیئت استان البرز برطرف کردن موانع موجود و حرکت به سمت رشد وتوسعه بوده است.

وی افزود: خ از زمان واگذاری مسئولیت هیئت هندبال البرز به اینجانب و اعتماد اعضای مجمع برنامه ریزی مدونی برای فعال کردن بخش های مختلف هندبال البرز آغاز شد و با همکاری شایسته اداره کل ورزش وجوانان و فدراسیون توانستیم گام های خوبی را برداریم.

خادمی فعال کردن تمرینات تیم های منتخب استان در دو بخش پسران ودختران را مهمترین اقدام صورت گرفته در این راستا عنوان کرد و گفت: فعالان هندبال البرز بار دیگر کنار هم جمع شدند و ما با همراهی مربیان دلسوز خود توانستیم ساختار لازم را به تیم های مختلف استان بدهیم.

خادمی اوج موفقیت های این هیئت ورزشی در سال 99 را کسب عنوان سومی دختران این استان در مسابقات جوانان کشور عنوان کرد و گفت: این عنوان ارزشمند درحضور تیم های قدرتمند باشگاهی کشور حاصل شد ضمن آنکه با درخشش خیره کننده آینده سازان هندبال البرز شاهد دعوت 6 بازیکن به اردوی تیم های ملی جوانان ونوجوانان کشور بودیم.

وی در پایان حمایت صنعت از هندبال را نقطه قوت این رشته ورزشی عنوان کرد وگفت: با حمایت شرکت یکتا افروز ومدیریت دلسوز و ورزش دوست آن امسال توانستیم بخشی از نیازهای مالی خود را جهت تدارک واعزام تیم دختران تامین کنیم و امیدوارم این تجربه همکاری شیرین در سال آینده نیز تداوم داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز