دو روی سکه حضور البرزی ها در لیگ‌های کشوری؛

از درخشش "مقاومت" تا قعرنشینی "گل ریحان" / تکواندو باز هم درخشید

۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۰۹:۵۵:۴۲
کد خبر: ۱۱۵۴۲۷۴
از درخشش مقاومت تا قعرنشینی گل ریحان / تکواندو باز هم درخشید
بسیاری از لیگ های کشور در سطوح مختلف امسال برگزار نشد واگر هم به انجام رسید به شکلی فشرده و در زمانی کوتاه آغاز وبا معرفی تیم ها و نفرات برتر مختومه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، با این حال در همین سال کرونا زده تیم های قابل توجهی از البرز در لیگ های کشوری حاضر شدند وبرخی از آنها به موفقیت رسیدند و برخی نیز ناکام ماندند.

در فوتبال گل ریحان پس از کسب رتبه هشتمی لیگ یک در اوایل سال جاری در فصل جاری این مسابقات نشانی از چهره مدعی فصول قبل ندارد و با کسب نتایج ضعیف و حواشی فراوان نیم فصل اول را با قعر نشینی به پایان برد.

شهدای رزکان نماینده البرز در لیگ دو کشور امسال نتوانست در اولین تجربه حضورش در این مسابقات موفق عمل کند و به دسته پایین تر سقوط کرد وباید شانس خود را در لیگ 3 امتحان کند.

اما در فوتسال نماینده البرز توانسته خود را در قامت یک مدعی ظاهر کند و در فصل جاری  خود را به مرحله نهایی و 6 تیم برتر برساند.

مقاومتی ها تا همین جای کار هم بهتر از تمام ادوار گذشته نتیجه گرفته اند و فرهاد کشاورز سرمربی جوان وبومی این تیم توانسته  نمایشی درخور را با شاگردانش ارائه کند.

در لیگ برتر تکواندو نمایندگانی از البرز در رده های مختلف حضور داشتند. شاخص ترین عملکرد تیم های باشگاهی ما در لیگ برتر بانوان بود که تیم فتح صدر البرز موفق به کسب قهرمانی شد در عین حال عناوین ارزشمند دیگری چون عنوان دومی وسومی لیگ نوجوانان کشور نیز توسط نمایندگان البرز کسب شد.

در لیگ برتر تنیس روی میز نیز شهرداری کرج پس از کسب عنوان ارزشمند سومی در اولین فصل حضور خود در اواخر امسال مجددا در این مسابقات حضور یافت و توانست خود را به جمع 4 تیم برتر برساند و در سال آینده باید برای کسب یکی از سکوهای برتر مسابقات تلاش کند.

کسب عنوان سومی تیم جوانان هندبال البرز در لیگ دختران کشور با حمایت شرکت یکتا افروز و کسب مقام سومی لیگ برتر ووشو بانوان هیات البرز  نیز از دیگر عناوین مهم کسب شده نمایندگان البرز در سال جاری بود.

در عین حال تیم جودو مردان البرز نیز در سوپرلیگ کشور حاضر شد که موفق به کسب عنوانی نشد اتفاق مهم در موضوع حضور البرزی ها در لیگ های کشوری به کاراته برمیگردد جایی که در اتفاقی تامل برانگیز البرز پس از سالها حضور در لیگ های کاراته کشور امسال نماینده ای در هیچ یک از رده ها نداشت و غایب بزرگ این مسابقات لقب گرفت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز