رییس ستاد اقامه نماز یزد از مدیرکل زندان های استان یزد تجلیل کرد

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۲۱:۳۹:۵۹
کد خبر: ۱۱۷۱۵۳۲
رییس ستاد اقامه نماز یزد از مدیرکل زندان های استان یزد تجلیل کرد
رییس ستاد اقامه نماز استان یزد گفت: فعالیت‌های فرهنگی و معنوی نقش اصلاحی در بین زندانیان دارد و باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حجت‌الاسلام سید "اکبر موسوی" رییس ستاد اقامه نماز استان یزد روز دوشنبه در آیین تجلیل از مدیرکل زندان‌های استان به خاطر کسب عنوان ویژه در اقامه نماز در بین دستگاه‌های اجرایی یزد افزود: باید فعالیت‌های دینی برای تربیت مددجویان روز به روز با همکاری سایر نهادها در زندان افزایش یابد.

وی به اهمیت اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی و زندان‌های استان اشاره کرد و ادامه داد: همکاری مسوولان در امر اقامه نماز در استان خوب است و آمادگی برای انجام امور فرهنگی برای گسترش اقامه این فریضه در مراکز دولتی بیش از گذشته در استان وجود دارد.  
 
همچنین "حسین سبزواری" مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی یزد گزارشی از وضعیت اقامه نماز و فعالیت‌های فرهنگی ارایه کرد و گفت : ۳۵ درصد از مددجویان زندان‌های استان بی‌سواد و کم سواد هستند که تحصیلات ابتدایی دارند و ۳۲ درصد از آنها تا مقطع راهنمایی ادامه تحصیل داده‌اند.

وی با اشاره به تاثیر مستقیم سواد و اعتقادات مذهبی بر کاهش بزهکاری افزود: مددجویان اعضای این جامعه هستند و پس از پایان دوران حبس به جامعه بازخواهند گشت بنابراین باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که با ارتقاء سطح اعتقادات آنها با تاثیرگزاری در اصلاح و تربیت زندانیان در کاهش نرخ بازگشت مجددشان به زندان موثر واقع شود.

در این نشست که در محل اداره‌کل زندانها با هدف توسعه فعالیت‌های فرهنگی به خصوص نماز مددجویان و ارتقاء سطح اعتقادات دینی و مذهبی مددجویان برگزار شد با لوح سپاس از مدیرکل و اعضای شورای اقامه نماز این اداره کل قدردانی به عمل آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز