شهردار خبرداد:

بهره برداری از ۴ پروژه عمرانی "شهر جدید هشتگرد" در اواسط تابستان

۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۰۸:۴۰:۳۴
کد خبر: ۱۱۷۲۱۳۵
بهره برداری از ۴ پروژه عمرانی شهر جدید هشتگرد در اواسط تابستان
شهردار شهرجدید هشتگرد با تشریح آخرین وضعیت اجرای پروژه های عمرانی شهر گفت: 4 پروژه مدیریت شهری در اواسط تابستان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، محسن مجذوب اظهار کرد: مهمترین اولویت مدیریت شهری شهرجدیدهشتگرد، جلب رضایت شهروندان است و این امر مهم با تکمیل و بهره برداری مطلوب از طرح های عمرانی و اجرایی میسر خواهد شد.

وی افزود: نگاه کارشناسی همراه با دقت و سرعت در اجرای پروژه‌ها موجب افزایش اعتماد شهروندان می‌شود و مجموعه مدیریت شهری حرکت به سمت توسعه و اجرای بهتر و پیشرفت روز افزون در سطح شهر را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است.

محسن مجذوب ادامه داد: در حال حاضر بوستان استاد شهریار واقع در فاز دو ۸۵ درصد،بوستان ارغوان واقع در فاز یک ۵۰ درصد،جاده تندرستی واقع در بلوار خلیج فارس شمالی با ۷۰ درصد و جاده تندرستی واقع در بلوار انقلاب اسلامی با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی،عملیات عمرانی خود را با سرعت سپری می کند و امیدواریم هر ۴ پروژه تا اواسط تابستان به اتمام می رسد.

شهردار شهرجدید هشتگرد افزود:در همین راستا عملیات عمرانی سالن ورزشی در فاز ۷ و بوستان بانوان نیز در دستور کار است  و عملیات آسفالت،تایل گذاری و جدول گذاری نیز در سطح معابر در حال اجرا است.

 وی در پایان از حمایت و پشتیبانی اعضای شورای اسلامی شهر در اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی شهرداری که نقش بسزایی در تسریع امور داشته است قدردانی کرد و گفت شهروندان محترم می توانند طبق روال گذشته هرگونه نظر و درخواست شهری را باتماس با سامانه پاسخگوی 137 شهری در میان گذاشته و مطالبات شهروندی خود را پیگیری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز