در سال گذشته؛

۹۰ درصد زوج‌های البرزی موفق به دریافت وام ازدواج شده‌اند

۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۱:۲۱:۳۳
کد خبر: ۱۱۷۲۹۰۸
۹۰ درصد زوج‌های البرزی موفق به دریافت وام ازدواج شده‌اند
معاون فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان البرز گفت: در سال گذشته نزدیک به 90 درصد زوج های متقاضی موفق به اخذ وام ازدواج خود شده اند و سیستم بانکی همراهی خوبی در این بخش داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مهران افشاری اظهار کرد: فرایند پرداخت تسهیلات ازدواج در سال گذشته به خوبی انجام شد و بر اساس آمارها حدود 90 درصد کسانی که متقاضی این وام و واجد شرایط بوده اند موفق به دریافت آن شده اند.

وی افزود: فرایند اعطای وام در نیمه دوم سال گذشته سرعت بیشتری داشت وتا حد بسیاری عقب ماندگی ها و تاخیرهای در این بخش را جبران کرد.

افشاری با بیان اینکه برنامه های متنوعی در حوزه ازدواج در دستور کار قراردارد گفت: برگزاری کارگاه های پیش و حین ازدواج و تولید محتوای فرهنگی برای آگاهی بخشی و ارتقا مهارت جوانان از جمله مهمترین برنامه ها در این راستا محسوب می شود.

معاون فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان البرز با تاکید براینکه چند نهاد به شکل موازی در حوزه ازدواج و کاهش طلاق فعال هستند گفت: ضرورت دارد تا در این بخش با برگزاری نشست های مستمر هماهنگی میان دستگاه ها برای اثرگذاری بیشتر صورت پذیرد و فعالیت ها شکل جزیره ای به خود نگیرد.

وی در پایان گفت:یکی از برنامه های ما ورود به موضوع وقوع طلاق است و در تلاشیم با ظرفیتی که در مراکز مشاوره خود داریم زمینه را برای سازش زوجین و پیشگیری از طلاق فراهم کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز