تلاشهای گمنام کارگران شهرداری در ایام شیوع کرونا ستودنی است

۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۲:۲۵:۲۸
کد خبر: ۱۱۷۳۹۹۷
تلاشهای گمنام کارگران شهرداری در ایام شیوع کرونا ستودنی است
معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: تلاش های گمنام کارگران شهرداری ارومیه که در ایام کرونا کمتر به تصویر کشیده شده ؛ برای همگان بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، آیدین رحمانی رضائیه در مراسم روز جهانی کار و کارگر که صبح امروز در محل ساختمان شهرداری ارومیه برگزار شد روز جهانی کارگر را به تمامی کارگران تبریک گفت و عنوان کرد:   قشر کارگر و تشکر و تقدیر از تلاش های آنها  برای همگان ارزشمند است.

به گفته وی توسعه و پیشرفت در کشور محقق نمی شود مگر اینکه قدم های اصلی اجرایی  وعملیاتی توسعه در کنار سایر مجموعه ها و افراد را کارگران بردارند و این مهم تحقق نمی یابد جزء این که شرایط لازم برای فعالیت  این قشر زحمتکش فراهم شود.

رحمانی رضائیه ادامه داد:  بی شک مهم ترین زمینه ساز توسعه و آبادانی  کشور امنیت حاکم است و  از همین تریبون تشکر می کنم از همه تلاشگرانی که  بصورت گمنام در مرزهای کشور برای استقرار امنیت تلاش می کنند .

وی گفت:  در کنار این امنیت؛  تلاش ها در جهت توسعه و آبادانی برداشته می شود همچنان که اکنون در نتیجه خرد جمعی، تصمیمات مدیریتی  و تلاش های کارگران علی رغم تحریم های آمریکا و دشمنان بیگانه،  با استقامت تحت معنویات مقام مقطم رهبری و اتحاد و همدلی شاهد توسعه در بخش های مختلف کشور و استان آذربایجان غربی چون توسعه راه ها ، سلامت و آموزش   استان هستیم.

رحمانی رضائیه بیان کرد:   اکنون شاهد انجام اقدامات بی نظیر شهرداری ارومیه همسان با سایر شهرداری های کشور در حوزه عمران و خدمات هستیم که این مهم قابل تقدیر است؛  فعالیت های عمرانی و خدماتی  که انجام می شود در کنار توسعه و عمران شهری می تواند زمینه ساز جلب رضایت مردم را فراهم  کند.

وی از تلاش های پرسنل شهرداری ارومیه و به ویژه کارگران این مجموعه بزرگ که  بدنه اصلی شهرداری را  تشکیل می دهند در جهت ایجاد رفاه و آسایش شهروندی و توسعه شهری تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد با انجام  اقدامات ارزشمند بتوانیم شاهد اتفاقات مبارک در سطح شهر باشیم .

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت:  در این برهه و مواجه با ویروس کرونا،  کارگران شهرداری ارومیه در کنار تلاشگران عرصه سلامت تلاش می کنند اما این تلاش های گمنام کمتر به تصویر کشیده شده است،  تلاش هایی که  برای همگان بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

نظر شما