رییس ورزش وجوانان دورود در گفت وگو با خبرگزاری برنا :

بازگرداندن خانه جوان دوورد به ورزش وجوانان از مصوبات ستاد ساماندهی امور جوانان است /نیازمند همکاری فرمانداری هستیم / فعالیت ۵ سمن حوزه جوانان در دورود

۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۳:۲۹:۰۹
کد خبر: ۱۱۷۴۰۷۱
بازگرداندن خانه جوان دوورد به ورزش وجوانان از مصوبات ستاد ساماندهی امور جوانان است /نیازمند همکاری فرمانداری هستیم  /  فعالیت ۵ سمن حوزه جوانان در دورود
آرش بهشتی گفت: بازگرداندن خانه جوان دورود از مطالبات جدی جوانان دورودی و همچنین از مصوبات اصلی ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان است .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ بهشتی روز سه شنبه در این گفت وگو با اشاره به آخرین وضعیت خانه جوان دورود ، اظهار کرد: خانه جوان مانند سنوات گذشته همچنان  در اختیار حوزه بانوان فرمانداری قرار دارد که لازم است به ورزش وجوانان عودت داده شود.

 او با بیان اینکه بازگرداندن خانه جوان دورود مطالبه جدی جوانان دورودی وسمن های حوزه ورزش وجوانان این شهرستان است ،افزود: پیگیری عودت خانه جوان از مصوبات اصلی ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان است ودر آخرین جلسه ستاد  نیز بر آن تاکید شده است.

  بهشتی با بیان اینکه انتظار داریم فرمانداری در این خصوص همکاری لازم را با ورزش وجوانان دورود انجام دهد ، تصریح کرد: خانه جوان دورود در کوی فرهنگیان قرار دارد و جانمایی خوبی دارد و درصورت بازگرداندن آن به  ورزش وجوانان شاهد مشارکت پویای جوانان دورودی در توسعه  به وسیله  ارتقا سطح فعالیت سمن های حوزه جوانان  این شهرستان خواهیم بود.

 رییس ورزش وجوانان دورود با اشاره فعالیت سازمان های   مردم نهاد حوزه جوانان در این شهرستان نیز گفت: در حال حاضر 5 سمن فعال درحوزه جوانان دورود مشغول به فعالیت هستند و 2 سمن دیگر نیز در روند ثبت قرار دارند.

  بهشتی  یادآورشد: این سمن ها در حوزه های مختلف گردشگری ، قرآنی ، آموزشی ،آسیب های اجتماعی  فعالیت می کنند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز