ارتقاء پوشش ارتباطی ۱۸ روستای شهرستان بوکان در اولویت قرار گرفت

۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۳:۳۰:۱۶
کد خبر: ۱۱۷۹۷۳۴
ارتقاء پوشش ارتباطی ۱۸ روستای شهرستان بوکان در اولویت قرار گرفت
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی در دومین جلسه بررسی وضعیت ارتباطی شهرستان بوکان در فرمانداری این شهر و با حضور نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ارتقاء پوشش ارتباطی ۱۸ روستای شهرستان بوکان در اولویت قرار گرفت.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، قاسم جلیلی نژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت:در نشست قبلی بررسی زیرساخت های ارتباطی شهرستان بوکان، توسعه ارتباطات ۶۴ روستای به اپراتور همراه اول ابلاغ و تامین اعتبار شد و در این جلسه ۱۸ روستای این شهرستان در اولویت اجرای ارتقاء قرار گرفت.

وی ضمن تشریح وضعیت توسعه ارتباطات در استان و مشکلات مربوطه در تامین تجهیزات افزود:دو روستا ظرف چند روز آینده و ۱۶ روستا در طی ماه  های آینده و بمحض تامین تجهیزات توسط اپراتور همراه اول به اینترنت پهن باند متصل می شوند.

مدیر کل ارتباطات تصریح کرد: تا به امروز طبق برنامه ششم توسعه ۸۰ درصد از پوشش اینترنت پهن باند روستاها محقق شده است و تلاش می کنیم با توزیع متوازن تجهیزات پوشش همه جانبه در تمام نقاط استان ایجاد کنیم.

حبیب‌زاده نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با اشاره به شرایط خاص شهرستان بوکان در منطقه عنوان کرد:شهرستان بوکان دومین شهر مهاجر پذیر در کشور است که با ۳۲۰ هزار نفر جمعیت به سومین شهرستان پرجمعیت استان تبدیل شده و نیاز به رسیدگی همه جانبه در ابعاد مختلف از جمله ارتباطات دارد.

وی با اشاره به قبولی ۲۵ دانشجوی پزشکی در سال گذشته افزود: ایجاد حاشیه نشینی و کمبود امکانات مشکلات زیادی را برای مردم منطقه به وجود آورده است و خواستار رسیدگی مسوولین شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز