فرماندار کرج:

عدالت تبلیغاتی در کرج حکمفرما خواهد بود/ تحرکات نامزدها رصد می‌شود

۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۰۸:۲۱:۴۷
کد خبر: ۱۱۸۸۱۰۲
عدالت تبلیغاتی در کرج حکمفرما خواهد بود/ تحرکات نامزدها رصد می‌شود
فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستان کرج با بیان اینکه تحرکات نامزدها در کلانشهر کرج رصد می شود از تشکیل کمیته امحاء تبلیغات غیرمجاز نامزدها در این شهرستان کرج خبر داد و گفت: در اجرای سیاست های تبلیغاتی همه ی نامزدها در شرایط تبلیغات عادلانه و یکسان خواهند بود.

  به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، غفور قاسم پور اظهار کرد: در امحاء تبلیغات غیرمجاز و خارج از دستورالعمل های ابلاغی ستاد انتخابات کشور مماشاتی نخواهد شد و تبعیضی قائل نمی شویم.

 وی افزود: فعالیت کمیته امحاء ستاد انتخابات شهرستان کرج از 20 خردادماه آغاز می شود و در هر منطقه نماینده ناظر از سوی فرمانداری کرج بمنظور رصد فعالیت های تبلیغاتی غیرمجاز پیش بینی خواهد شد.

فرماندار کرج در ادامه گفت: در شهرهای اقماری نیز تیم هایی با همکاری معاونت خدماتی شهری شهرداری ها به همین منظور تشکیل شده اند.

قاسم پور در ادامه با اشاره به اجرای سیاست های امحاء منطبق با دستور العمل تبلیغات ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: در امحاء تبلیغات غیرمجاز نامزدها تابع قانون خواهیم بود و همه نامزدها در برابر ما یکسان هستند و تفاوتی وجود ندارد.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستان کرج همچنین با بیان اینکه بیشترین تمرکز برای تبلیغات بهره مندی از ظرفیت فضای مجازی است؛ تصریح کرد: هر نامزد فقط می تواند در هر منطقه یک ستاد تبلیغاتی  را آن هم با موازین اعلام شده از جمله ( فضای باز و رعایت فاصله گذاری اجتماعی) دایر کند و تشکیل بیش از یک ستاد طبق قانون ممنوع بوده کمیته امحاء باید تذاکرات لازم داشته شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز