اتوبوسی که شادابی ونشاط را به پارک های کرج آورد+ببینید

۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ۱۱:۲۷:۵۴
کد خبر: ۱۱۹۱۴۱۵
اتوبوسی که شادابی ونشاط را به پارک های کرج آورد+ببینید
ماه ها است که کرونا و تبعات ناشی از آن عرصه را به مردم در سراسر دنیا و کشورمان تنگ کرده و متاسفانه خیلی از عزیزان مان را به کام مرگ کشانده است وحال طرح نشاط احتماعی تلاش دارد تا لبخند وشادی را دوباره بر لبان شهروندان بنشاند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مصائب روحی  و روانی این ویروس منحوس نشاط و شادابی مردم را تحت الشعاع خود قرار داده و نیاز است تا با اتخاذ رویکردی تازه مردم تا حدی از این فضا فاصله گرفته و شادابی ونشاط به  آنها بازگردد.

در این راستا معاونت فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان البرز با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج در طرحی نو اتوبوس نشاط اجتماعی را راه اندازی کرده تا گامی موثر در تزریق نشاط وشادابی به مردم باشد.

در این طرح یکی از بوستان های سطح شهر با اجرای برنامه های شاد و مفرح از جمله نمایش عروسکی،سرود و... لحظات با نشاط و مفرحی را برای اقشار مردم و خانواده ها ایجاد کند

طرح اتوبوس نشاط اجتماعی از چهارشنبه شب گذشته آغاز شده و تاکنون چندین برنامه را در بوستان های اصلی شهر اجرا کرده  و در ادامه نیز در ایام دهه کرامت هر شب یکی از بوستان های سطح شهر میزبان این اتوبوس خواهد بود.

به گفته متولیان این طرح پس از دهه کرامت این برنامه جمعه هر هفته در یکی از بوستان های شهر ادامه خواهد یافت و پس از آن به شهرستان های دیگر استان سفر خواهد کرد.

در ادامه می توانید تصاویر و ویدئویی از یکی از برنامه های اتوبوس نشاط اجتماعی که جمعه گذشته در بوستان چمران کرج اجرا شده را تماشا کنید.

224

223

222

225

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز