کشف محموله میلیاردی قیچی‌های پشم زنی قاچاق در ارومیه

۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۶:۴۲:۱۲
کد خبر: ۱۱۹۲۲۲۰
کشف محموله میلیاردی قیچی‌های پشم زنی قاچاق در ارومیه
جانشین فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌غربی از کشف ۲۳۸ عدد قیچی پشم زنی قاچاق به ارزش بیش از ۳ میلیارد ریال با هوشیاری ماموران انتظامی ارومیه، خبر داد.

به گزارش برنا، سرهنگ ایرج حسنخانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در زمینه حمل کالای قاچاق در مسیر ارومیه- تبریز رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران ایستگاه بازرسی شهید کلانتری این شهرستان، قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی  در نهایت ماموران موفق به شناسایی خودروی متهم شدند که با یک دستگاه سایپا  در حال تردد  به  سمت استان است.

حسنخانی تصریح کرد: ماموران با آمادگی کامل و هدایت عملیاتی در ایستگاه بازرسی شهید کلانتری مستقر و در نهایت خودروی مورد نظر را  توقیف و طی یک عملیات منسجم پلیسی؛ متهم اصلی را دستگیر وخودروی توقیفی جهت بازرسی به مقر پلیس دلالت  که در بازرسی از آن  ۲۳۸ عدد قیچی پشم زنی خارجی که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌غربی در پایان با اشاره به اینکه ارزش اقلام مکشوفه برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه ۳میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو سایپا  توقیف و  ۱ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز