فرمانده انتظامی لرستان در نشست خبری :

تعامل رسانه‌ها با نیروی انتظامی، نقش مهمی در تامین امنیت دارد / جمع آوری معتادان متجاهر سطح شهر در یک هفته

۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۰۰:۰۷:۳۵
کد خبر: ۱۱۹۳۳۷۲
سردار یحیی الهی بر نقش مهم تعامل رسانه‌ها با نیروی انتظامی در تامین امنیت تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ سردار الهی که عصر روز سه شنبه  در نشست خبری با اصحاب رسانه استان سخن می گفت  با بیان این‌که تعامل رسانه‌ها با نیروی انتظامی، نقش مهمی در تامین امنیت دارد، اظهارکرد: انعکاس اخبار، اطلاع رسانی و آگاه سازی همراه با شفاف سازی برای مردم به طور قطع در اذهان عمومی تاثیر گذار بوده و موجب احساس امنیت در آنها می‌شود.

اوباتاکید  بر ضرورت تعامل سازنده و دوسویه رسانه و نیروی انتظامی افزود: انتقال آرامش و احساس امنیت به جامعه با تکیه بر تعامل بین رسانه و پلیس امکانپذیر است.

سردار الهی تصریح کرد: رسانه‌ها به دلیل ارتباط مستقیم با اقشار مختلف مردم نقش بسزایی برای ایجاد آرامش در جامعه ایفا می‌کنند که این مهم با افزایش همکاری پلیس و خبرنگاران برای ایجاد محیطی امن در جامعه بسیار حائز اهمیت است.

فرمانده انتظامی لرستان  با اشاره به جمع آوری معتادان سطح خیابانهای شهر خرم آباد ،یادآورشد: قول می دهم که طول یک هفته تمام معتادین سطح خیابانهای شهر خرم آباد را جمع آوری کنیم.

سردارالهی بیان کرد: وظیفه نیروی انتظامی جمع آوری معتادان متجاهر است. ما توانایی این را داریم که تمامی این افراد را ظرف یک هفته جمع کنیم اما باید درخواست کنم از دستگاه‌هایی مانند بهزیستی و ... که در فرآیند نگهداری و بازپروری این افراد همکاری کنند.

اوتاکیدکرد: دستگاههای زیر ربط باید پای کار بیایند و با پذیرش معتادان و ساماندهی آنها دوباره به خیابانها برنگردند.

خبر:هادی کردعلیوند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز