دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت بسیج سازندگی در اجرای پروژه‌های عمرانی استفاده کنند

۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۴:۵۷:۳۳
کد خبر: ۱۱۹۷۳۵۵
دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت بسیج سازندگی در اجرای پروژه‌های عمرانی استفاده کنند
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به ظرفیت و توانایی بسیج سازندگی در اجرای پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی در مناطق مختلف استان گفت: دستگاه‌های اجرایی استان از این ظرفیت در اجرای پروژه های خود بیشتر استفاده کنند.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، آیدین رحمانی رضائیه روز چهارشنبه در جلسه تسهیل و رفع موانع پروژه های بسیج سازندگی، با قدردانی از تلاش بسیج سازندگی در اجرای طرح های محرومیت زدایی، گفت: بسیج سازندگی در سالهای اخیر با اجرای پروژه های عمرانی در مناطق محروم و دوردست استان با کیفیت قابل قبول و با قیمت مناسب توانسته نقش موثری در محرومیت زدایی استان داشته باشد.

وی ادامه داد: متاسفانه در سالهای اخیر بسیاری از پیمانکاران به دلیل نوسانات قیمت و اجرای پروژه ها در مناطق صعب العبور استان نتوانسته اند به تعهدات خود در اتمام پروژه ها عمل کنند و این درحالی است بسیج سازندگی استان در اجرای تعهدات موفق عمل کرده است.

معاون استاندار ادامه داد: بسیج سازندگی در اجرای پروژه ها نگاه انتفاعی و منفعت طلبی ندارد و با توجه به امکانات و نیروی متخصص، خود را وقف محرومیت زدایی و حل مشکلات مردم در استان کرده و می تواند با قیمت مناسب پروژه های عمرانی دستگاه های اجرایی را در مناطق مختلف و بویژه مناطق محروم اجرا کند.

در این جلسه مدیران دستگاه های اجرایی استان در خصوص روند همکاری، تامین و پرداخت هزینه های اجرای پروژه ها با بسیج سازندگی بحث و تبادل نظر کردند.

نظر شما