با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران؛

فرمانده جدید سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز معرفی شد

۱۴۰۰/۰۴/۰۹ - ۱۰:۴۴:۵۳
کد خبر: ۱۲۰۰۲۲۲
فرمانده جدید سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز معرفی شد
درمراسمی با حضور سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران فرمانده جدید سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، در این مراسم که صبح امروز چهارشنبه برگزار شد ضمن تقدیراز زحمات سردار یوسف مولایی برای حضور 5 ساله دراین مسئولیت سردار علیرضا حیدرنیا به عنوان فرمانده جدید سپاه استان البرز معرفی شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم انجام تکالیف پاسداری از انقلاب اسلامی به خصوص در سپاه استان ها را متنوع ، دائمی و بعضاجدید دانست و گفت: بعضا ماوریت هایی ایجاد شده که در این سال ها نبوده و اکنون به وجود آمده است.

سردار علی فدوی با بیان اینکه ایران اسلامی و انقلاب از ابتدا مورد تهاجم و تحریم آمریکا بوده است، گفت: اولین تهاجم در سال ۵۸ رقم خورد اما تحریم ها از سوی آمریکا و هم پیمانانش در تمام این سال ها بوده و تعطیل نشده است.

 وی با بیان اینکه تحریم ها در دهه ۷۰ و ۸۰ شکل مضاعفی پیدا کرد شد اما بر سر سفره های مردم بروز نداشت گفت: از ۱۱ سال پیش نمی دانم بر اساس چه تحلیلی فهم تحریم و اثر تحریم بر سر سفره های مردم رفت.

سردار فدوی تصریح کرد: این دشمنان هستند که دایم احساس ترس می کنند و بنا بر وعده خدا که می گوید پس از هر سختی یک آسانی می آید، به لحاظ استقامت و تحمل و صبر مردم و تلاشی که کل نظام و مسوولان نظام برای حل این مسایل و مشکلات مردم داشتند خداوند بعد از آن سختی ها آسانی را به وجود می آورد که مردم بعد از مدتی این سختی ها را یادشان برود.

وی در پایان گفت: جنایات آمریکا در تاریخ ایران اسلامی نشان از استیصال و درماندگی آن ها دارد و  هدف قرار گرفتن هواپیمای مسافربری ایران در آسمان خلیج فارس یکی از همین نشانه های ترس آنها است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز