درستاد ساماندهی امور جوانان بروجرد تاکید شد؛

استفاده از ظرفیت خیرین در ترویج ازدواج آسان / استفاده از سیره زندگی ائمه اطهار(ع) برای تسهیل در ازدواج جوانان

۱۴۰۰/۰۴/۱۷ - ۱۲:۱۳:۳۸
کد خبر: ۱۲۰۳۸۷۷
استفاده از ظرفیت خیرین در ترویج ازدواج آسان / استفاده از سیره زندگی ائمه اطهار(ع) برای تسهیل  در ازدواج جوانان
دومین جلسه ستاد ساماندهی جوانان بروجردبامحوریت ازدواج و تعالی خانواده برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ دومین جلسه ستاد ساماندهی جوانان بروجردبا موضوع ازدواج و تعالی خانواده در  سالن اجتماعات فرمانداری ویژه بروجرد و با حضور محمدعلی گودرزی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه بروجرد، محمود رحمتی دبیر ستاد ساماندهی جوانان و سایر اعضا ستاد ساماندهی برگزار شد.

رئیس ورزش وجوانان و دبیر ستاد ساماندهی امورجوانان بروجرد با اشاره برنامه های مد نظر هفته ازدواج ،گفت: بهترین رویه این است که از سیره زندگی ائمه اطهار برای تسهیل در امر ازدواج کمک بگیریم.

اوافزود: بهتر است ابتدا بستر و مقدمات ازدواج فراهم شود؛ سپس مشاوره در این زمینه در دستور کار قرار گیرد تا شاهد ازدواج های آگاهانه، آسان و پایدار در سطح جامعه باشیم.

همچنین  گودرزی معاون سیاسی،امنیتی فرمانداری ویژه بروجرد، خواستار هم افزایی همه دستگاه ها اجرایی و به ویژه استفاده از ظرفیت خیرین در ترویج ازدواج آسان در سطح شهرستان شد و افگفت: اگر مشکلات اقتصادی حل شود به تبع آن شاهد افزایش آمار ازدواج و همچنین موالید خواهیم بود.

  گفتنی است؛استفاده از ظرفیت رسانه های گروهی و استندهای سطح شهرستان در خصوص تبلیغ ازدواج آسان، ارائه مشاوره رایگان به زوجین در هفته ازدواج توسط دستگاههای مرتبط( ورزش و جوانان، بهزیستی، بهداشت و درمان)،ارائه تسهیلات تکلیفی توسط بانک های عامل به زوجین مدد جو، هماهنگی ادارت تابع در خصوص ارائه برنامه های هفته ازدواج و اعمال تخفیفات( تالارها، گل فروشی ها، دفتر خانه ها) در این هفته به زوجین از مصوبات این جلسه بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز