فرمانده سپاه حضرت ابولفضل (ع) لرستان :

تقدیم مدال ورزشکاران به شهدا دفاع از قهرمانی ملت درمبارزه با مستکبرین است

۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۲۰:۰۵:۳۰
کد خبر: ۱۲۳۴۴۱۰
تقدیم  مدال ورزشکاران به شهدا دفاع از قهرمانی ملت درمبارزه با مستکبرین  است
سردار مرتضی کشکولی گفت: ملت ایران الگویی قهرمان درمبارزه با مسکبرین جهان هستند.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ سردار کشکولی  روز پنجشنبه در آیین تجلیل از قهرمانان لرستانی پارالمپیک 2020 توکیو که در استانداری لرستان برگزارشده بود، اظهارکرد: بعد از انقلاب اسلامی به لطف خدا و رهبری شجاعانه امام (ره) ومقام معظم رهبری ملت ما به عنوان  ملت  قهرمان  مطرح شد و در مبارزه   با مستکبرین  وشیاطین جهان در همه عرصه های دفاعی، امنیتی علمی ،اقتصادی ، سیاسی  و... حضوری قهرمانانه دارد.

او با بیان اینکه جنگ با مستکبرین به  همه شئونات زندگی ما کشیده شده است ، افزود: اینکه قهرمان ما در ژاپن به یادمی آورد که مدال خودرا به شهید حاج قاسم سلیمانی ویاشهید سپهوند تقدیم کند در واقع یک اعلان جنگ با مستکبرین جهان  ودفاع از قهرمانی ملت است لذا واقعیت این است که ملت ما به یک مقام برتری  دست یافته است  که باعث شده پیشران ملت های دیگرباشیم.

 سردار کشکولی تصریح کرد: ما ملت الگو ،قهرمان ومقاوم هستیم وبراثر این مقاومت و ایستادگی بند اسارت را از پای ملت های دیگر باز می کنیم ؛حتی در جوامع سنی و لاییک هم ملت ها دارند از این الگو استفاده می کنند به نظرم این موضوع را باید تبیین و تبلیغ ککرده  وبه مردم بگوییم که ما ملت  قهرمانی هستیم .

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان  خاطر نشان کرد: شهید، جانباز و ورزشکار وحتی معلولانی که در اثر یک حادثه دچار معلولیت شده و درعرصه ای فعالیت دارد برای سربلندی ملت مبارزه می کنند .

 سردار کشکولی با اشاره به مدال آوران لرستانی پارالمپیک 2020 توکیو ،گفت:  هردو این مدال آوران قهرمانان بسیجی هستند ومی توانند  در هفته  دفاع مقدس  در جمع همرزمان خود حضور داشته باشند تا به همه تسلی بدهیم که این مسیر را باعزت دنبال کنند.

او اضافه کرد:  در هفته دفاع مقدس  از مربی و ورزشکاران لرستانی پارالمپیک توکیو  تجلیل خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز