مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرزتشریح کرد :

اعلام برنامه های هفته دفاع مقدس /نمایش وصیت نامه شهدا در ۵۰ تابلوی تبلیغاتی

۱۴۰۰/۰۶/۲۸ - ۰۹:۳۵:۲۸
کد خبر: ۱۲۳۵۳۱۰
اعلام برنامه های هفته دفاع مقدس /نمایش وصیت نامه شهدا در ۵۰ تابلوی تبلیغاتی
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: امسال نیز با توجه با شیوع کرونا برنامه های هفته دفاع مقدس بیشتر با محوریت تبلیغی و ترویجی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز،سلیمان رستمیان به برگزاری مراسم میهمانی لاله‌ها به‌عنوان شاخص‌ترین برنامه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و تصریح کرد: این برنامه باهدف ادای احترام به مقام شهدای والامقام پنج‌شنبه یکم مهرماه از ساعت 14:30 در 168 گلزار شهدای استان البرز و مراسم متمرکز آن با حضور مسئولین لشگری و استانی در امام‌زاده محمد علیه‌السلام برگزار و امت شهیدپرور استان البرز ضمن ادای احترام به مقام شهدا، مزار این کبوتران خونین بال را عطرافشانی و گل‌باران کرده و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق خواهند کرد.

وی از تجلیل از 3 هزار نفر از راویان ایثار همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و بیان داشت: اجلاسیه تجلیل از 3 هزار راوی دوران دفاع مقدس یکشنبه 4 مهرماه به‌صورت همزمان در سراسر کشور به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار و از 3 هزار راوی دوران دفاع مقدس تجلیل خواهد شد.

وی افزود: استان البرز با برگزاری 100 ساعت دوره آموزشی با تدریس اساتید برجسته کشوری 12 راوی دوران دفاع مقدس را به‌عنوان راویان ایثار جهت انتقال آموزه‌های دوران دفاع مقدس در استان بکار گرفته و در این مراسم از این عزیزان تجلیل خواهد شد.

رستمیان همچنین از برگزاری وبینار سراسری کنگره شهدای منا خبر داد و بیان داشت: این برنامه شنبه 3 مهرماه به‌صورت سراسری و ویدئوکنفرانس در سراسر کشور برگزار و طی آن از خانواده‌های معظم شهدای منا تجلیل خواهد شد. استان البرز 8 شهید منا را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که در این مراسم از خانواده این عزیزان تجلیل خواهد شد.

دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان البرز در بخش دیگر به چاپ و نصب تصاویر و وصیت‌نامه شهدای البرزی در 50 استند تبلیغاتی به‌عنوان یکی دیگر از برنامه‌های بنیاد البرز برای بزرگداشت چهل و یکمین سال هفته دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: تبلیغات محیطی تأثیر به سزایی در جهت نشر و انتقال منش شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد، لذا با همکاری سازمان قطار شهری کرج و خادمان شهدا در هفته دفاع مقدس تصویر وصیت‌نامه 50 شهید استان البرز در 50 تابلوی تبلیغاتی نصب خواهد شد.

وی افزود: این تصاویر به‌صورت نقاشی دیجیتال طراحی و به‌زودی و با افتتاح دو ایستگاه متروی کرج در چهار راه طالقانی و خیابان شهید بهشتی در این دو ایستگاه نصب خواهد شد.

رستمیان همچنین از تولید مستند بسیجیان مدافع حرم خبر داد و گفت: این مستند روایت بسیجیانی را بیان می‌کند که مخلصانه با حضور در جبهه حق علیه باطل از ارزش‌های نظام اسلامی و حرم اهل‌بیت علیه‌السلام دفاع کردند. این مستند به همت خادمان شهدا تولید و در هفته دفاع مقدس رونمایی و در رسانه و فضای مجازی پخش خواهد شد.

مشاور امور ایثارگران استانداری البرز افزود: تجلیل از ایثارگران دستگاه‌های اجرایی، تولید برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی و پخش از صداوسیمای استان البرز، مصاحبه با فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس توسط صداوسیمای استان البرز، نواختن زنگ ایثار و بازدید از مدارس شاهد، پخش سری جدید تاریخ شفاهی مصاحبه با والدین شهدا از طریق شبکه‌های استانی، بیان خاطرات و روایتگری راویان ایثار در فضای مجازی و تبلیغات محیطی گسترده در سطح شهر از دیگر برنامه‌هایی است که به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران و دیگر دستگاه‌های اجرایی در هفته دفاع مقدس به اجرا درخواهد آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز