درخشش موی تای کاران کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور

۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۱:۲۳:۲۲
کد خبر: ۱۲۴۹۹۵۳
درخشش موی تای کاران کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور
تیم موی تای استان کردستان در پایان رقابت های قهرمانی رده های سنی جوانان و بزرگسالان کشور که به میزبانی زنجان برگزار شد، چهار مدال رنگارنگ را کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ رقابت های موی تای قهرمانی و انتخابی تیم های ملی جوانان و بزرگسالان کشور به میزبانی زنجان برگزار شد و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

این مسابقات از ۲۰ تا ۲۴ مهر ماه جاری و با حضور ۶۵۰ ورزشکار از سراسر ایران در سالن ورزشی دانشگاه زنجان برگزار شد شرکت کنندگان به مدت چهار روز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

گفتنی است؛ اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی موی تای کشور با دعوت از نفرات اول تا سوم حاضر در رقابت های قهرمانی کشور به میزبانی زنجان در طی چند مرحله و با هدف انتخاب ورزشکاران برتر جهت اعزام به رقابت های جهانی که آذرماه امسال در تایلند برگزار خواهد شد برپا می شود.

تیم موی تای استان کردستان با 10 ورزشکار به این رقابت ها اعزام شد و در پایان توانست چهار مدال را به خود اختصاص دهد.

در نتایج وزن 67 کیلوگرم رده سنی بزرگسالان پیام ملک محمدی با غلبه بر حریفان خود نشان زرین طلا را کسب کرد.

همچنین مانی فاتحی در وزن 75 کیلوگرم رده سنی جوانان با شکست تمامی حریفان خود بر سکوی نخست تکیه زد و نشان ارزشمند طلا را کسب کرد، و ماهان مردانی در وزن 75 کیلوگرم و امیرحسین اسدی در وزن 65/5 کیلوگرم همین رده صاحب 2 نشان برنز شدند.

گفتنی است؛ تیم موی تای استان کردستان با سرمربیگری سامان امامی راد و مربیگری امیر فیضی و یادگار خالدیان در این رقابت ها حضور پیدا کرد و در پایان 2 نشان طلا و 2 نشان برنز را بدست آورد.

 

نظر شما