اشتغالزایی قابل توجهی در بخش رضی ایجاد شده است

۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۲:۳۰:۵۹
کد خبر: ۱۲۶۷۹۶۷
اشتغالزایی  قابل توجهی در بخش رضی ایجاد شده است
رامین صادقی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در بازدید از ناحییه صنعتی رضی، اشتغالزایی قابل توجهی در بخش رضی ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل و رییس سازمان صمت استان از ناحیه صنعتی رضی بازدید کردند.

در این بازدید رامین صادقی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با برگزاری جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در بخش رضی و بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی آن، که صاحبان صنایع فعال در این بخش مشکلات خود را طرح نمودند و  از نزدیک مسائل و مشکلات آنها بررسی شد .

صادقی افزود: واحدهایی که در حال تولید هستند بیشتر نیاز به سرمایه در گردش داشتند و همچنین واحدهای ایجادی نیز مشکلاتی از قبیل تامین زیر ساخت و سرمایه ثابت برای ایجاد واحد تولیدی و صنعتی داشتند ، همه موارد بررسی شد و مصوب گردید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای دریافت تسهیلات مورد نیاز، آنها را به بانک های عامل استان معرفی نماید تا اقدامات لازم انجام شود.

دکتر صادقی با اشاره به بازدید میدانی از ناحیه صنعتی بخش رضی خاطر نشان کرد: در چند سال اخیربخش رضی در زمینه احداث و راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی پیشرف خوبی داشته که به تناسب آن اشتغالزایی قابل توجهی نیز ایجاد کرده است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز