مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد

۱۴۰۱/۰۳/۰۶ - ۲۱:۵۹:۴۴
کد خبر: ۱۳۳۳۵۶۰
مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد
مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام با حضور مسئولان کشوری و استانی و جامعه ورزش و جوانان در محوطه اداره کل ورزش ورزش و جوانان مازندران برگزار شد
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا از مازندران ،  با حضور دکتر رنگرز مدیرکل  ورزش و جوانان  استان مازندران، سردار باران چشمه رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، سردار میرزایی فرماندهی انتظامی استان، سردار ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، دکتر، معاونین و مسئولان ستادی اداره کل ورزش و جوانان، روسای ادارات ورزش و جوانان، معاونین اداره کل، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، روسای هیات های ورزشی استان و شهرستانها، و جامعه بزرگ  ورزش و جوانان   مازندران  در کنار گود زورخانه و کشتی پهلوانی اداره کل  ورزش و جوانان  استان برگزار شد.

حجت الاسلام ترابی نسب سخنران این مراسم گفت : نقطه ی اشتراک همه ی ما و شهدا، حب الحسین و حب اهل بیت است و هرچه حب اهل بیت در دل بیشتر باشد اباعبدالله بیشتر خریداری می‌کند. 

وی در ادامه افزود؛ نتیجه حب حضرت زهرا سلام الله علیها می شود گمنامی و شهادت و این علاقه و دوستی به اهل بیت در همه ما هست. جوان‌هایی که ظاهر غیر اسلامی دارند را ببینید اما ته دلشان حب حسین علیه السلام را دارند. 

حجت الاسلام ترابی نسب در جمع جامعه  ورزش و جوانان مازندران  و در مراسم خاکسپاری شهید گمنام  گفت : مردم ما هر سختی را تحمل می کنند اما حاضر نیستند لحظه حب و دوستی حسین علیه السلام از دلشان برود. و جلوه حب الحسین در اربعین دیده می شود که با پای پیاده و تاول زده در جاده راه می‌افتیم تا به زیارت اهل بیت برویم.

مدیرکل  ورزش و جوانان مازندران  در این مراسم گفت: آئین تشییع و تدفین پیکر مطهر  شهید گمنام  با حضور پرشور جامعه بزرگ ورزش استان، مسئولان و آحاد مردم در سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) و روز فرهنگ و منش پهلوانی برگزار شد.
 
دکتر رنگرز با بیان اینکه یاد و خاطر شهدای دفاع مقدس، امنیت، مدافع حرم و سلامت را گرامی می داریم، تصریح کرد: همزمان با تدفین این شهید گمام و عزیز، مراسم افتتاح زورخانه شهدای گمنام در جوار پیکر پاک این  شهید گمنام  برگزار می شود.
 
وی با بیان اینکه امروز بهترین، قشنگ ترین، مانده گارترین روز، جلوه پهلوانی را در اداره کل  ورزش و جوانان  استان شاهد خواهیم بود، افزود: شهدا با ایثار و رشادتی که از خود نشان دادند، پلاک شان، مدال پهلوانی شان شد.
 
رنگرز در ادامه با اشاره به اینکه همه ما در برابر شهدا شرمنده و به آنها بدهکار هستیم، گفت: شهدا در مسیر صیانت و آرمان های نظام مقدس اسلام، از جان، خانواده خود گذاشتتند تا ما در آرامش و آسایش کامل باشیم و بدون دغدغه به زندگی خود ادامه دهیم.
 
همچنین سردار باران چشمه رئیس فدراسیون ورزش های زور خانه ای و کشتی پهلوانی با بیان اینکه امروز یک روز به یاد ماندنی برای ورزش  مازندران  خواهد بود، افزود: شهدا به ما راه جوانمردی و ایثار و آموختند و وظیفه ما و مسئولان نظام این است که راهشان را به خوبی ادامه دهیم.
 
وی ضمن تشکر و قدردانی از مدیرکل  ورزش و جوانان  استان به خاطر اقدام ارزشمند و تدفین  شهید گمنام  در کنا رگود وزش زورخانه ای گفت: شهدا چراغ هدایت برای همه ما هستند و در دوران دفاع مقدس، رفاقت و هم رزمی با این شهدا عزیز داشته ایم.
 
گفتنی است، گود زورخانه شهدای گمنام  ساری  همزمان با آیین تشییع این شهید خوشنام، در اداره کل  ورزش و جوانان  مازندران  به بهره برداری رسید. همزمان با تدفین این شهید خوشنام برنامه های مختلفی ازجمله مداحی، سخنرانی و اجرای سرود سلام فرمانده توسط نونهالان دهه نودی و اجرای ورزش های زورخانه ای نیز برگزار شد .

تشییع پیکر شهید گمنام در اداره ورزش و جوانان مازندران

تشییع پیکر شهید گمنام در اداره ورزش و جوانان مازندران

تشییع پیکر شهید گمنام در اداره ورزش و جوانان مازندران

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز