اعمال سلایق شخصی پروژه پاکرود کرج را به زشتی کشانده است

۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۰:۱۴:۴۴
کد خبر: ۱۴۳۲۸۲۴
اعمال سلایق شخصی پروژه پاکرود کرج را به زشتی کشانده است
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: اعمال سلایق شخصی پروژه پاکرود کرج را به زشتی کشانده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، علیرضا رحیمی محمودآبادی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه کمیسیون تلفیق در خصوص بررسی بودجه معاونت شهرسازی و سازمان سیما و منظر اظهار کرد: موضوع پاکرود به انحراف کشیده شده است و به بیراهه رفتن آن عدم وجود طرح منسجم، کوتاهی دستگاههای مجری و ناظر و اعمال سلایق شخصی پروژه پاکرود است را به زشتی کشانده است.

رئیس کمیسیون عمران اضافه کرد:بهسازی رودخانه پاکرود پروژه ای عمرانی با پیوست بزرگ زیست محیطی است و در این خصوص در معاونت شهرسازی و سازمان سیما و منظر ردیف تعریف شده است و این جداسازی و فاصله داشتن باعث عدم انسجام پروژه شده است. 

دبیر کمیسیون شهرسازی ضمن بیان اینکه تصمیم گیری در این پروژه در معاونت شهرسازی در حال انجام است در حالیکه کار باید در قالب خودش قرار گیرد افزود:این پروژه نیازمند مطالعه-طرح و اخذ مجوزها و هماهنگی های لازم آب منطقه ای و مجوزهای حقوقی خاص است.

 رحیمی تصریح کرد: موضوع دریاچه مصنوعی را نباید به پاکرود که یک فاز آن در حال انجام است گره زد قرار بود طراحی و اجرای پاکرود در یک فاز انجام شود تا موضوعات جذب گردشگر-سرمایه گذار و ایجاد مرکز تفریحی و گردشگری و... مورد مطالعه و مشاوره قرار گرفته شود.

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز