معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان:

روحانیت می تواند نقش موثری در حل معضلات اجتماعی ایفا کند

۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۹:۱۲:۳۶
کد خبر: ۳۵۷۸۰۶
روحانیت می تواند نقش موثری در حل معضلات اجتماعی ایفا کند
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت: افرادی می توانند مشاور موفقی درحوزه مسائل خانواده باشند که به اصول مذهبی نیز آشنایی کامل داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ "محمدباقر اسلامی" در کارگاه آموزشی کاهش طلاق توافقی با حضور ائمه جماعات کرمان در محل سالن اجتماعات معاونت اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم دادگستری کرمان اظهار داشت: با توجه به اینکه ائمه جماعات و روحانیون در جامعه از یک اعتماد خوبی دربین مردم برخوردارند می‌توانند نفش موثری در آموزش به خانواده ها ایفا نمایند.

وی با بیان اینکه عمدتا مساجد از بعضی از رسالت های اصلی خود فاصله گرفته اند و هم اکنون عمده فعالیت آنها در اقامه نماز جماعت خلاصه شده است ، بیان کرد: مساجد می توانند کارکرد های مثبت گوناگونی داشته باشند و پرداختن به مسائل اجتماعی نیز یکی از رسالت های ائمه جماعات درمساجد محسوب می شود.

اسلامی بیان داشت: طلاق توافقی یکی از معضلات جامعه امروزی است و نهادهای دولتی به تنهایی قادر به حل این مشکل نیستند وبایستی روحانیت وائمه جماعات در مساجد به این مهم بپردازند.

وی با اشاره به اینکه در کشوری زندگی می کنیم که مبانی اعتقادی آن، مبانی دینی است ،افزود:افرادی می توانند مشاور موفقی درحوزه مسائل خانواده باشند که به اصول مذهبی نیز آشنایی کامل داشته باشند.

اسلامی در پایان خاطر نشان کرد:کسب آموزش برای ارتقاء سطح مهارت های زندگی وبیان پیامدهای طلاق برای زوج های جوان ضرورت دارد و آموزش باید به مرور زمان و تناسب سن صورت گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز