مدیر کل آموزش و پرورش لرستان:

خلاقیت ، نوآوری و ابتکار اساس آموزش و پرورش کارآمد و فعال است

۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۳:۱۰:۲۶
کد خبر: ۳۸۹۴۷۷
خلاقیت ، نوآوری و ابتکار اساس آموزش و پرورش کارآمد و فعال است
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت :خلاقیت ، نوآوری و ابتکار اساس آموزش و پرورش کارآمد و فعال است.

به گزارش خبرگزاری برنا از  لرستان،مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به نقش مهم و محوری معلم در پیشبرد اهداف کلان تعلیم و تربیت گفت : روش تدریس معلم باید به گونه طراحی شود که موقعیت های خلاقانه ، متنوع و نشاط آور را برای یادگیری بهتر دانش آموزان ایجاد کند . 

 گودرز کریمی فر در ادامه به ضرورت آمادگی دانش آموزان برای شرکت در کنکور سراسری اشاره کرد و گفت : در سال جاری تعداد 9هزارو 267دانش آموز پایه چهارم خود را برای شرکت در کنکور سراسری آماده می کنند که ضرورت دارد برنامه ریزی لازم برای حضور بانشاط آن در نظر گرفته شود

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد :  دانش آن چیزی نیست که در «بیرون» از وجود دانش آموز قرار داشته باشد  بلکه ریشه در «درون»  آن دارد،  و باید با نظارت و مدیریت  معلم ساخته ،پرداخته و  بازسازی شود. 

کریمی فر تاکید کرد :  به جای آن که برای دانش آموزان  اطلاعات و دانش را آماده کنیم، بهتر آن است که آنان را در موقعیت هایی قراردهیم تا خود به جستجوی اطلاعات و دانش ها بپردازند  . مدیر کل آموزش و پرورش لرستان به شعار سال اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل اشاره کرد و گفت :  نظام آموزشی باید تمهیداتی را فراهم کند که دانش آموزان فرصت آن را پیدا کنند  تا از تمام استعدادهای خود بهره بگیرند. 

کریمی فر اضافه کرد :به منظور آمادگی 14هزار  و 154 دانش آموز پایه سوم متوسطه در امتحانات نهایی و آمادگی 9هزارو 267دانش آموز پایه چهارم جهت شرکت در کنکور سراسری برنامه ارتقاء کیفیت آموزش با رویکرد ارتقاء میانگین نمرات نهایی و ارتقاء جایگاه دانش آموزان لرستان در کنکور سراسری مورد توجه ویژه قرار خواهد گرفت . 

وی در پایان تصریح کرد : طرح ها و برنامه های عملیاتی  با توجه به راهبرد های اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل طراحی و اجرا خواهند شد 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز