کارشناس بهداشت لردگان خبر داد:

کشف ۴ تن مواد غذایی و آرایشی فاسد در شهرستان لردگان

۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۲:۵۸:۰۷
کد خبر: ۳۹۶۳۴۴
کشف ۴ تن مواد غذایی و آرایشی فاسد در شهرستان لردگان
کارشناس بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان از کشف 4 تن مواد غذایی و آرایشی فاسد از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان خبر داد.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ علی کریمی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در بازرسی‌های انجام شده از مراکز عرضه مواد غذایی و آرایشی چهار تن مواد خوراکی و آرایشی فاسد در شهرستان لردگان کشف و جمع‌آوری شد.

کارشناس بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان ادامه داد: بازرسان شبکه بهداشت شهرستان لردگان نظارت مستمر بر مراکز عرضه محصولات غذایی و بهداشتی در این شهرستان دارند.

کریمی با اشاره به اهمیت توجه به سلامت مصرف‌کنندگان عنوان کرد: در صورت مشاهده تخلف در این حوزه با متخلفان مطابق با قانون برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهروندان در صورت مشاهده محصولات غذایی و بهداشتی فاقد کیفیت با مراجعه به شبکه بهداشت شهر لردگان تخلفات را گزارش دهند، با اشاره به هفته سلامت عنوان کرد: همزمان با هفته سلامت برنامه‌های مختلف فرهنگی، بهداشتی و درمانی در شهرستان لردگان اجرا شد.

کارشناس بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان اظهار داشت: همزمان با هفته سلامت چادرهای سلامت اندازه‌گیری قند و فشار خون در سطح شهر لردگان برپا شد.

وی نواختن زنگ سلامت در مدارس، برپایی ایستگاه‌های سلامت، همایش پیاده‌روی را از دیگر برنامه‌های اجرا شده در هفته سلامت عنوان کرد.

 

نظر شما