سرپرست دفتر بازرسی استانداری خبر داد؛

بازرسی نامحسوس از دستگاه های اجرایی با جدیت اجرا می شود

۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۵:۰۳:۴۴
کد خبر: ۶۰۵۵۶۴
بازرسی نامحسوس از دستگاه های اجرایی با جدیت اجرا می شود
سرپرست دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خبر داد: بازرسی نامحسوس از دستگاه های اجرایی استان با شاخص های منطبق با رعایت حقوق شهروندی و در راستای تکریم ارباب رجوع با جدیت اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، اسداله حمزه ئی ضمن تبریک هفته دولت به مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و ریاست محترم جمهور و دولتمردان و کلیه مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی استان بالاخص مردم عزیز استان و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر، از اهتمام به بازرسی های نامحسوس از دستگاههای اجرای استان خبر داد.

وی ادامه داد: بازرسی های نامحسوس منطبق با طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع و حقوق شهروندی، یکی از طرح‌های هفتگانه تحول اداری است که به منظور بالا بردن سطح رضایت مندی و ارتقای سطح کارآمدی نظام اداری در میان سایر طرح‌ های تحول اداری می باشد که با جدیت بیشتری در طول سال تداوم خواهد داشت.

 حمزئی اظهار داشت: این بازرسی ها علاوه بر تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی و رضایت مندی از دستگاه ها، به منظور افزایش اثربخشی خدمات رسانی دستگاها به مردم صورت می پذیرد.

سرپرست دفتر بازرسی استانداری خاطرنشان کرد: در نظام اداری و اجرایی رضایت مردم از خدمات دستگاه های دولتی یکی از شاخص های اصلی سنجش کار آمدی و رشد و توسعه می باشد و مؤلفه هایی از قبیل سرعت، صحت و دقت در انجام کار مراجعان، چگونگی رفتار و برخورد با ارباب رجوع واطلاع رسانی مناسب عواملی هستند که موجب رضایتمندی مراجعین می شوند.

وی افزود: حسب وظیفه واگذار شده به دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی، عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی در زمینه نظارت خدمت رسانی به ارباب رجوع و تکریم آن هاست، زیرا هدف و مقصود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت محترم تدبیر و امید حفظ کرامت انسانی است و مردم همواره ذوی الحقوق نظام بوده و خدمت به آنان وظیفه ای شرعی و قانونی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز