استاندار سمنان:

حل مشکلات جامعه در گرو توجه به قانون و وحدت و همدلی است

۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۴:۰۵:۵۵
کد خبر: ۶۷۶۷۶۹
حل مشکلات جامعه در گرو توجه به قانون و وحدت و همدلی است
استاندار سمنان گفت : توجه به قانون اساسی و رای مردم و اتحاد و وحدت از معیارهای ارزشی برای فهم انقلاب اسلامی است که با این راهبرد می توان گره از مشکلات آحاد جامعه باز کرد.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سید شهاب الدین چاوشی گفت :باید با تلاش فراوان مسوولان دستگاه های اجرایی، امید و نشاط اجتماعی در کشور فوّران کند و با این راهبرد می توان دوام نظام جمهوری اسلامی را تضمین کرد.

وی اضافه کرد : رفع گرفتاری های مردم، ایجاد اشتغال پایدار و نشاط اجتماعی و سیاسی در کشور معیاری اصیل و نماد انقلابی گری در نظام جمهوری اسلامی است.

وی داشتن تفکر جزیره ای را از جمله چالشهای فراروی برشمرد و تاکید کرد : تفکر جزیره ای مسوولان دستگاه های اجرایی مانع رفع مشکلات و گرفتاری های مردم در جامعه است.

وی با اشاره به مطالبات و انتظارات مردم از نظام اسلامی، پاسخگویی به این مطالبات را ضروری دانست و اظهارداشت : گرفتاری‌های مردم با نگاه جزیره‌ای مسوولان رفع نمی‌شود و این نگرش باید تغییر کند.

وی خاطرنشان کرد : عملکرد مدیران و مسوولان در نظام باید به‌گونه‌ای باشد که اعتماد و عزم آنها در همراهی با حاکمیت دینی راسخ‌تر شود.

چاوشی با اشاره به خدمات نظام در چهار دهه اخیر و ظرفیت‌ها و عزم حاکمیت برای خدمت به مردم، اضافه کرد: نظام اسلامی افق‌های روشنی از توسعه را به روی این مردم در آینده ای نزدیک در استان سمنان خواهد گشود.

استاندار سمنان در پایان گفت دکتر حسن روحانی در سخنرانی 22 بهمن امسال به ضرورت توجه به امید و نشاط برای مردم در حوزه های مختلف و توجه به اتحاد و همدلی در کشور برای رونق کسب و کار تاکید مردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز