استاندار اردبیل در جلسه شورای آموزش و پرورش تاکید نمود

تسریع در احداث اردوگاه های فرهنگی تربیتی دانش آموزی

۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۵:۲۸:۵۴
کد خبر: ۶۸۰۶۵۲
تسریع در احداث اردوگاه های فرهنگی تربیتی دانش آموزی
استاندار اردبیل گفت: حداکثر تا ۶ ماه آینده احداث اردوگاه های فرهنگی تربیتی دانش آموزان در ۶ شهرستان استان عملیاتی می شود

به گزارش برنا،مهندس اکبر بهنام جو استاندار اردبیل در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت: باید تا پایان امسال واگذاری زمین جهت احداث اردوگاه های فرهنگی تربیتی دانش آموزان تعیین تکلیف و حداکثر ظرف ۴ ماه آینده مطالعه آن انجام گیرد تا از اوایل شهریور ماه سال آتی احداث این اردوگاه ها وارد فاز عملیاتی شود.

مهندس بهنام جو خواستار تسریع در تکمیل نمازخانه های نیمه تمام و تکلیفی مدارس و ورود فرمانداران به این بحث شد و افزود: فرمانداران نسبت به تامین بخشی از منابع مالی تکمیل نمازخانه های مدارس اقدام کنند.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان با بیان اینکه استان اردبیل فرزندان مستعد فراوانی دارد ، بر بررسی و ارائه راهکارهای ارتقای جایگاه استان در رتبه  کنکور سراسری تاکید کرد و افزود: تیم کارشناسی متشکل از کارشناسان استانداری ،آموزش و پرورش و دانشگاه های استان مشکلات و موانع اثر گذار در پایین بودن رتبه استان در کنکور سراسری را بررسی کنند.

استاندار اردبیل ایجاد رشته های تحصیلی کاربردی و اشتغالزایی در دانشگاه های استان  متناسب با ظرفیت و امکانات استان را خواستار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز