معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی:

جعل اسناد رسمی؛ آرامش، امنیت روانی و اعتماد عمومی را از بین می برد

۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۳:۱۲:۵۲
کد خبر: ۷۶۰۱۱۹
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: جعل اسناد رسمی؛ آرامش، امنیت روانی، سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی را از بین می برد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمد رحیم نوروزیان در هشتمین همایش آموزشی پیشگیری و مقابله با جعل اسناد رسمی افزود: این استان در بین چهار استانی است که بیشترین جعل و کلاهبرداری در آن صورت می گیرد و این موضوع زیبنده این خطه که منتسب به علی بن موسی الرضا (ع) می باشد؛ نیست.

وی با تاکید بر اتخاذ روش های پیشگیرانه و اطلاع رسانی در کنار برخورد و مقابله با جعل اسناد، اظهار داشت: به طور حتم، پیشگیری هزینه های مقابله را کاهش می دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی یکی از دلائل حرمت غیبت کردن و قرار گرفتن آن در زمزه گناهان کبیره در آموزه های دین مبین اسلام را نیز از بین بردن انسجام و اتحاد اجتماعی دانست. 

نوروزیان تاکید کرد: در هر جامعه به ویژه جوامع اسلامی، حفظ و تداوم انسجام عمومی و اتحاد و همبستگی از اهمیت بالایی برخور دار است.

وی ریشه بسیاری از مشکلات و گرفتاری های امروز جامعه اعم از نوسانات بازار و ... را همین موضوع دانست و گفت: مادامی که در کنار یکدیگر قرار نداشته باشیم این موضوعات حل نخواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد:  راه نجات کشور را حمایت از دولت و تقویت اتحاد و انسجام عمومی است.

نوروزیان خاطر نشان کرد: موضوع قابل تامل دیگری که آموزهای قرآن به ما تعلیم می دهد استحکام و اطمینان در معاملات و رد و بدل کردن اسناد است که بزرگترین آیه قران در سوره بقره به همین امر پرداخته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در پایان توجه به  مقوله های آموزش و اطلاع رسانی را در راستای کاهش جعل اسناد ضروری دانست. 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز