در جلسات جداگانه‌ای انجام گرفت؛

بررسی عملکرد ۵ معین اقتصاد مقاومتی در حضور استاندار خراسان‌رضوی

۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۱:۰۷:۳۶
کد خبر: ۸۹۴۱۴۴
بررسی عملکرد ۵ معین اقتصاد مقاومتی در حضور استاندار خراسان‌رضوی
در راستای رفع موانع توسعه مناطق هدف الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی، عملکرد ۵ معین اقتصاد مقاومتی در جلسات جداگانه‌ای با حضور استاندار مورد بررسی گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، ۵ معین اقتصاد مقاومتی شهرستان‌های سبزوار، قوچان، تربت حیدریه و مه ولات در جلسات جداگانه‌ای با حضور استاندار خراسان رضوی، ضمن ارائه گزارش عملکرد، مشکلات خود را در مسیر تحقق سیاست‌های الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی مطرح کردند.

در این جلسات علاوه بر معین های اقتصاد مقاومتی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌رضوی، دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی استان و فرمانداران شهرستان‌های سبزوار، قوچان و تربت حیدریه حضور داشتند.

استاندار خراسان رضوی در حاشیه این جلسات بر محوریت توسعه روستاها در مدل الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی تاکید کرد و گفت: معین ها برای توسعه اقتصاد خانوار مناطق مورد تعهد خود بر اساس این مدل عمل کنند.

علی‌رضا رزم‌حسینی گفت: با توجه به این که ما در طرح اقتصاد مقاومتی به دنبال ایجاد اشتغال روستایی هستیم، معین های توسعه‌گرا می توانند کار و تخصص خود را به روستاها ببرند و در این راستا آموزش تسهیلگران از اهمیت بسیاری برخوردار است. 

در این جلسات، مدیرعامل شرکت سیمان سبزوار به عنوان معین بخش روداب این شهرستان، مدیرعامل شرکت کابل خودروی سبزوار به عنوان معین بخش مرکزی این شهرستان، نماینده موسسه اعتباری ملل در استان به عنوان معین بخش مرکزی شهرستان قوچان، رئیس خانه صنعت و معدن خراسان رضوی به عنوان معین بخش باجگیران قوچان و مدیرعامل شرکت مارلیک زرمهر هم به عنوان معین هشت روستای بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه و سه روستای بخش شادمهر در حضور استاندار مشکلات پیش روی توسعه مناطق هدف را مطرح کردند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز