جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کشف ۲۰ میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۰:۲۲:۵۶
کد خبر: ۱۰۲۱۲۶۶
کشف ۲۰ میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان
جانشین فرمانده انتظامی استان، از دستگیری اعضای باند سارقان منزل و اماکن خصوصی و کشف 20 میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاه آنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سرهنگ" حسین حسین زاده" گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی و شکایت مال باختگان به پلیس، موضوع به صورت ویژه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان پیگیری شد.

وی افزود: در این خصوص تحقیقات گسترده علمی و تخصصی صورت گرفت که نتیجه این اقدامات منجر به شناسایی هویت  اعضای یک باند 3 نفره سرقت منزل و یک باند 4 نفره سرقت اماکن خصوصی شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه سارقان دارای سوابق متعدد کیفری بودند، اظهار داشت: با تلاش ها و پی جویی های علمی و اقدامات هوشمندانه کارآگاهان سرانجام مخفیگاه متهمان شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات منسجم و ضربتی همه اعضای آنها دستگیر شدند.

سرهنگ حسین زاده خاطر نشان کرد: ارزش مجموع اموال مسروقه مکشوفه از مخفیگاه سارقان برابر اعلام کارشناسان مربوطه 20 میلیارد ریال است.

وی، نقره جات، لوازم خانگی، ابزار آلات دستگاه های صنعتی، ال سی دی، 3 دستگاه هود آشپزخانه، 20 دستگاه سینگ آشپزخانه و تعدادی ساعت دیواری را از جمله کشفیات این عملیات عنوان کرد و افزود: از این 2 باند 3 دستگاه خودرو شامل یک دستگاه پیکان وانت، یک دستگاه پراید و یک دستگاه خودروی سواری سمند نیز توقیف شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به شناسایی و دستگیری 3 مالخر اموال مسروقه در این عملیات گفت: تمامی متهمان دستگیر شده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز