رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان:

پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات تدوین شد

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۰۹:۲۴:۴۸
کد خبر: ۱۰۵۲۴۹۳
پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات تدوین شد
رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: هیچ نیازی به استفاده از استامپ و اثر انگشت نیست و مباحث مربوط به فاصله گذاری تدوین شده است. مشکل خاصی برای برگزاری انتخابات ۲۱ شهریور نداریم و اطمینان خاطر به مردم میدهیم که امنیت اجتماعی و بهداشتی انتخابات برقرار خواهد بود. 

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ حیدرعلی قاسمی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه لنجان و سمیرم، گفت: در استان اصفهان در انتخابات دوره اول، دو شهرستان لنجان و سمیرم به تعداد مورد نیاز آرا نرسیدند و نیازمند برگزاری مرحله دوم انتخابات شدند.

وی ادامه داد: انتخابات مرحله دوم قرار بود در ابتدا ۲۹ فروردین ماه انجام شود اما با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا، ستاد مبارزه با کرونا این تاریخ را رد کرد و ۲۹ شهریور به عنوان تاریخ انتخابات مرحله دوم انتخاب شد.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به فرایند تبلیغات کاندیداها، تصریح کرد: در این مرحله تبلیغات محیطی نداریم و تبلیغات مجازی و الکترونیکی صورت می‌گیرد، همچنین فرصت خوبی برای داوطلبان در نظر گرفته شده که از طریق صدا و سیما به مدت ۳۰ دقیقه سه بار از طریق رادیو و سه بار از طریق تلویزیون تبلیغات خود را پخش کنند.

قاسمی افزود: مدت زمان تبلیغات کاندیداها از ۱۳ شهریور آغاز شده و تا ۸ صبح پنجشنبه ۲۰ شهریور ادامه خواهد داشت.

وی مهم ترین نکته در برگزاری این دوره از انتخابات را رعایت پروتکل‌های بهداشتی دانست و گفت: در این زمینه تمهیدات لازم توسط فرمانداران انجام شده است. طبق ساعت رسمی انتخابات، رای گیری ۱۰ ساعت بوده و قابل تمدید نخواهد بود. از مردم درخواست داریم در همین ۱۰ ساعت پای صندوق های رای حاضر شوند و تاکید و توصیه داریم افراد از ماسک استفاده کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به برگزاری دومین جلسه ستاد انتخابات، گفت: دومین جلسه ستاد انتخابات با حضور همه اعضا و نماینده دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد و تصمیماتی در ارتباط با چگونگی شعب اخذ رای، غربالگری اعضای شعبه، تامین اقلام بهداشتی و مباحث مربوط به حفاظت شعب تصمیم گیری و همچنین نحوه اطلاع رسانی از طریق صدا و سیما و مورد بحث قرار گرفت.

قاسمی با بیان اینکه تعرفه‌های انتخابات از امروز تحویل دو حوزه انتخابیه شده است، ادامه داد: هیچ نیازی به استفاده از استامپ و اثر انگشت نیست و مباحث مربوط به فاصله گذاری تدوین شده است. مشکل خاصی برای برگزاری انتخابات ۲۱ شهریور نداریم و اطمینان خاطر به مردم میدهیم که امنیت اجتماعی و بهداشتی انتخابات برقرار خواهد بود. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز