دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان:

فضا را برای مرتکبان جرایم اقتصادی ناامن کرده‌ایم

۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۰۷:۳۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۷۹۵۷
فضا را برای مرتکبان جرایم اقتصادی ناامن کرده‌ایم
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان گفت: مجموعه دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان قطعاً اجازه فعالیت به مخلان نظم و امنیت اقتصادی جامعه نداده و این فضا را برای فعالیت این افراد ناامن خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ علی اصفهانی با توجه به مشکلات اقتصادی و نوسانات نرخ ارز، گفت: تعدادی افراد سودجو در چند ماه اخیر مبادرت به احتکار و عدم عرضه کالاهای اساسی کرده بودند که دادسرای عمومی وانقلاب مرکز استان از همان ابتدا دستورات ویژه را به منظور شناسایی این افراد صادر نموده و مأموریت شناسایی شبکه های قاچاق و احتکار کلان کالاها تحت نظارت معاونت اقتصادی دادسرا به نهادهای اطلاعاتی واگذار گردید.

وی ادامه داد: در چند روز اخیر کشف مقادیر قابل توجهی از کالای قاچاق شامل بیش از ۱۴ هزار کارتن اقلام و لوازم التحریر، محموله های لوازم خانگی به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیارد ریال، بیش از ۲۰۰۰ هزار قطعه لوازم یدکی تقلبی، ۱۴۰ هزار لیتر انواع روغن ماشین های سبک و سنگین و حدود ۳۰ تن تخم صورت گرفت که مرتکبان درصدد خروج غیرقانونی آن از کشور بودند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان افزود: مجموعه دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان قطعاً اجازه فعالیت به مخلان نظم و امنیت اقتصادی جامعه نداده و این فضا را برای فعالیت این افراد ناامن خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز