نصر:

بیکاری؛ آسیب‌های اجتماعی را به همراه دارد

۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۱۲:۴۸:۴۳
کد خبر: ۱۰۸۱۲۳۵
بیکاری؛ آسیب‌های اجتماعی را به همراه دارد
رئیس شورای اسلامی شهر گفت: اگر مشکلات بیکاری در جامعه برطرف شود بسیاری از آسیب‌های اجتماعی کاهش مییابد، در این زمینه از بخش خصوصی درخواست می‌کنیم نسبت به حفظ کسانی که در این بخش کار میکنند توجه داشته باشند چرا که شرایط فعلی جامعه بیکاری افراد را بر نمی‌تابد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ علیرضا نصراصفهانی صبح امرزو (یکشنبه) در یکصد و چهل و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک ولادت باسعادت پیامبر اکرم (ص)، اامام صادق (ع) و آغاز هفته وحدت اظهار داشت: خلق و خوی خوب یکی ویژگی‌های پیامبر اکرم (ص) بود که عامل موفقیت ایشان در تبلیغ دین نیز بود.

وی با بیان اینکه خلق و خوی خوب نیاز اصلی جامعه کنونی است، ابراز داشت: چنانچه مسئولان خلق وخو و رفتار خوب و مناسب داشته باشند می‌توان کارها را با موفقیت بیشتری به انجام رساند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن گرامی‌داشت 13 آبان و مبارزه با استکبار جهانی گفت: مبارزه با استکبار جهانی امروز بیش از هر زمانی ضروری است.

وی در ادامه با بیان اینکه با ورود به فصل پاییز و ایجاد پدیده وارونگی دما، کیفیت هوا برای گروه‌های حساس خطرناک خواهد بود، اضافه کرد: در سال جاری این شرایط با بیماری کرونا همراه شده و ضروری است که همه شهروندان بیش از سالهای گذشته به این مهم توجه داشته باشند.

نصراصفهانی با بیان اینکه اداره کل حفاظت محیط زیست باید نسبت به برخورد با عوامل ایجاد آلایندگی هوا توجه داشته باشند، ادامه داد: همچنین ضروری است توصیه‌های لازم و بهداشتی به شهروندان از سوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان که متولی این امر است، انجام شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر همه انواع حمل و نقل عمومی در شهر اصفهان فعال است، اضافه کرد: در این شرایط ضروری است که مردم به جای استفاده از خودروی شخصی از حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه چنانچه مشکلات بیکاری در جامعه برطرف شود بسیاری از آسیب‌های اجتماعی کاهش مییابد، اضافه کرد: در این زمینه از بخش خصوصی درخواست می‌کنیم نسبت به حفظ کسانی که در این بخش کار میکنند توجه داشته باشند چرا که شرایط فعلی جامعه بیکاری افراد را بر نمی‌تابد.

وی با بیان اینکه در شورای شهر امکان ایجاد فرصت شغلی برای شهروندان وجود ندارد، ادامه داد: در این زمینه مراجعات زیادی داریم اما باید توجه داشت که این امکان در شورا وجود ندارد و ما همواره شرمنده شهروندان هستیم.

نصراصفهانی در خصوص لزوم توجه به مناطق محروم شهر اصفهان ابراز داشت: در این زمینه با توجه به اتفاقاتی که اخیرا در برخی از مناطق حاشیه شهر اصفهان افتاده عدالت محوری وتوزیع عادلانه خدمات باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد و در این زمینه از کمیسیون اموراجتماعی و محیط زیست شورای شهر که به این زمینه ورود کرده‌‌اند قدردانی میکنم.

وی همچنین به برگزاری جلسه‌ای با معتمدان محلی شهر اصفهان اشاره کرد و گفت: در این راستا ضروری است که برای ورود به محلات و اجرای پروژههای مختلف همواره از نظرات این افراد استفاده شود تا موفقیت‌های بیشتری را به دست آوریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز