رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد:

برگزاری مراسم روز ۱۳ آبان در برنامه شاد

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۱۷:۳۸:۴۸
کد خبر: ۱۰۸۱۹۷۸
برگزاری مراسم روز ۱۳ آبان در برنامه شاد
رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امسال به‌علت شیوع بیماری کرونا مراسم روز دانش‌آموز به صورت مجازی در برنامه شاد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ مرتضی شکری رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان در ارتباط با برگزاری مراسم۱۳ آبان، روز دانش آموز اظهار داشت: باتوجه به وضعیت بحرانی شیوع بیماری کرونا این مراسم امسال به صورت مجازی در سامانه شاد برگزار می‌شود.۱۳ آبان یک مناسبت میدانی است که هر سال این مراسم به‌صورت تجمع در یک مکان برای دانش آموزان برگزار می‌شد؛ ولی امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا این مراسم در فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی افزود: محتوا‌هایی به صورت پاورپوینت، نماهنگ و مطالبی که برای یادآوری این رویداد تاریخ‌ساز باشد در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد. آموزش وپرورش با تهیه این برنامه آن را در اختیار مدیران قرار می‌دهد تا برای دانش‌آموزان مدارس خود در شبکه شاد بارگذاری کنند.

رئیس اداره فرهنگی‌و‌هنری اداره‌کل آموزش‌و‌پرورش استان اصفهان ادامه داد: دانش‌آموزان می‌توانند برای دریافت اطلاعات و محتوای قابل استفاده در راستای بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان و هفته بسیج دانش آموزی به کانال isffarhang در بستر شاد مراجعه کنند.

وی گفت: اداره فرهنگی‌و‌هنری اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان به عنوان دبیرخانه کارگروه دانش‌آموزی ستاد ۱۳ آبان به مدارس استان پیشنهاد کرد که با همکاری فرهنگیان ساعتی از زمان برنامه‌های آموزشی در روز ۱۲ آبان در حوزه بصیرت افزایی به دانش آموزان اختصاص پیدا کند.

شکری گفت: تشکیلات دانش‌آموزی همچون بسیج، سازمان دانش‌آموزی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی به صورت ویژه برنامه‌هایی را برای اعضا و عموم دانش‌آموزان برگزار می‌کنند. پویش‌هایی همچون «دشمنت» را بشناس و «دشمن درجه یک» از جمله این برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: امسال به دلیل تعطیلی این روز، مراسم ۱۳ آبان فقط با حضور دانش‌آموزان تشکیلاتی با رعایت شیوه نامه های  بهداشتی در میدان امام علی (ع) برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز