نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی:

عمل به مصوبات ستاد کرونا تکلیف شرعی است

۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۱:۱۹:۰۹
کد خبر: ۱۰۸۳۰۴۱
عمل به مصوبات ستاد کرونا تکلیف شرعی است
، از فرماندار گلپایگان درخواست کرد: اگر دولت مبلغی برای تامین خسارت مردم در نظر گرفته به موقع در اختیار مردم قرار دهد.

به گزارش خبرنگار برنا از گلپایگان؛ سید مسعود خاتمی در جلسه ستاد کرونا شهرستان گلپایگان که شامگاه امروز برگزار شد، اظهار کرد: ما از ابتدا به دنبال تشکیل ستاد در داخل کشور برای کرونا بودیم و معتقد هستم تنها این کار را نباید از وزارت بهداشت و دکتر نمکی توقع داشت.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با اشاره به زحمت های فراوان وزارت بهداشت و درگیر شدن دو تن از مسئولان رده بالای این وزارت خانه به کرونا، تصریح کرد: این نشان دهنده در میدان بودن این مسئولان است و برای ما عمل به مصوبات ستاد کرونا تکلیف شرعی است.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس، با بیان اینکه  اقتصاد و زندگی مردم به هم ریخته و آشفته شده است، از فرماندار گلپایگان درخواست کرد: اگر به وسیله دولت می توان مقداری از این خسارت ها به مردم جبران شود، سریعتر و به موقع تامین خسارت شود.

وی در ادامه با اشاره به شدت گرفتن بیماری کرونا در تمام جهان، عنوان کرد؛ آمارها نسبت به جمعیت محاسبه می شود و در کشور ما نیز متاسفانه شدت بیشتری گرفته است.

خاتمی همچنان با بیان اینکه هنوز درمان قطعی برای این بیماری پیدا نشده، خاطرنشان کرد: البته دارویی در بعضی کشورها و کشور ما تجویز میشود که در بازار ۳۰ یا ۴۰ میلیون تومان قیمت دارد وزارت بهداشت کشور وارد کرده و به صورت مجانی در اختیار بیمارستانها قرار داده است.

وی با اشاره به هزینه های وحشتناک بیماری کرونا در کشور، افزود: اگر به مریض بگویند خودت این دارو را تامین کن یکی از شیطنتهای بیمارستان است و باید برای بیماران به رایگان تامین شود.

رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان در پایان به جان فشانی کادر درمان و مبتلا شدن پزشکان و متخصصان به این بیماری اشاره کرد و بیان کرد: باید همه به وزارت بهداشت کمک کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز