مددجویان کمیته امداد از مراجعات حضوری پرهیز کنند

۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۲:۳۴:۴۹
کد خبر: ۱۰۹۱۷۰۹
مددجویان کمیته امداد از مراجعات حضوری پرهیز کنند
قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به تصویب مقررات جدید ستاد مبارزه با کرونا، گفت: مددجویان حتی‌المقدور تا بهبود شرایط از مراجعه حضوری پرهیز کنند و درخواست‌های خود را از طریق سامانه‌های e.emdad.ir و تلفن ۰۹۶۸۸۷ ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، عباسعلی زارعان با بیان اینکه موفقیت در کنترل بیماری کرونا بدون اهتمام جدی همه اقشار و رعایت پروتکل‌های بهداشتی میسر نخواهد بود، اظهار کرد: حفظ سلامت مددجویان و جلوگیری از تحمیل هزینه‌های ناخواسته به آنها یکی از دغدغه‌های مهم کمیته امداد استان در شرایط کنونی است و با توجه به محدودیت‌هایی که از ابتدای آذر توسط ستاد مبارزه با کرونا وضع شده است از مددجویان گرامی خواهشمندیم حتی‌المقدور از مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد خودداری کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: روند ارائه خدمت به جامعه تحت حمایت به هیچ وجه متوقف نمی‌شود و امدادگران اصفهانی در دفاتر این نهاد بر اساس مقررات ابلاغ شده از مراجع ذی ربط حضور دارند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان همچنین با اشاره به روش‌های پیش‌بینی شده برای ثبت درخواست‌های مددجویان به شکل غیرحضوری گفت: پایگاه اینترنتی e.emdad.ir و سامانه تلفنی ۰۹۶۸۸۷ برای این منظور راه اندازی شده است.

وی تصریح کرد: مددجویان می‌توانند با مراجعه به این سامانه‌ها و وارد کردن کدملی و شماره شناسنامه درخواست‌های خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری ثبت کنند.

زارعان ادامه داد: در سامانه e.emdad.ir این امکان برای مددجویان فراهم شده است که مراحل رسیدگی به درخواست خود را مشاهده کنند و در صورت لزوم مدارک خواسته شده را از طریق سامانه ارسال کنند.

نظر شما