انهدام باند ۷ نفره بلع و انباری مواد مخدر در برخوار/ شگرد نوین کلاهبرداری سایبری با استخدام کار درمنزل

۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۰:۵۲:۲۴
کد خبر: ۱۱۰۴۰۷۷
انهدام باند ۷ نفره بلع و انباری مواد مخدر در برخوار/ شگرد نوین کلاهبرداری سایبری با استخدام کار درمنزل
مهم‌ترین حوادث امروز ۲۵ آذر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ "نعمت خلیلی فرمانده انتظامی شهرستان برخوار بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "برخوار" با انجام یکسری اقدامات قانونی مطلع شدند افرادی اقدام به قاچاق مواد مخدر به صورت بلع و انباری می‌کنند که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از انجام یکسری تحقیقات مشخص شد افرادی پس از جاسازی مواد مخدر در شکم خود به وسیله اتوبوس‌های مسافربری از مرز‌های شرقی اقدام به حمل و توزیع مواد مخدر می‌کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: سرانجام سرکرده باند و ۶ نفر از اعضای این باند شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم دستگیر شدند.

سرهنگ خلیلی ادامه داد: در بازرسی بدنی از این افراد ۹۳ گرم هروئین و ۳ گرم شیشه و یک گرم حشیش کشف و همه افراد برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار در پایان خاطر نشان کرد: امید است مردم عزیز با پلیس تعامل داشته باشند و هرگونه اخبار مربوط به قاچاق مواد مخدررا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند تا اقدامات قانونی در اسرع وقت انجام شود.

دستگیری سارقان مسلح محموله آناناس

سرهنگ "رضا محمدی فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد سرقت مسلحانه محموله آناناس در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان "مبارکه" دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان "مبارکه" موفق شدند سارقان را که ۲ برادر بودند شناسایی و دستگیر کنند.

انهدام باند ۷ نفره بلع و انباری مواد مخدر در برخوار/ دستگیری سارقان مسلح محموله آناناس

این مقام انتظامی بیان داشت: افراد دستگیر شده که به سرقت محموله آناناس به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از یک کامیون اعتراف کردند برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سارقان، مجرمان، مخلان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

شگرد نوین کلاهبرداری سایبری با استخدام کار درمنزل

سرهنگ "سید مصطفی مرتضوی گفت: با ارائه مرجوعه قضائی توسط خانم جوان به این پلیس مبنی اینکه با مشاهده آگهی استخدام کار در منزل با آگهی دهنده تماس و مبلغ ۵ میلیون ریال بابت تامین مواد اولیه پرداخت و پس از آن پاسخگوی تماس نبوده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: بنا به اظهار شاکی پس از جلب اعتماد و ارائه پیشنهادات فریبنده مبلغ دریافتی بابت تهیه مواد اولیه از وی اخذ و مقرر گردیده پس از تولید محصول در حقوق اولین ماه به وی بازگردانده داده شود.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان ادامه داد: با اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان، متهم شناسایی و ضمن اقرار به جرم خود اظهار داشت که با هدف کسب منافع مالی اقدام به انتشار آگهی‌های جعلی کار در منزل کردم و به این ترتیب پس از دریافت مبالغی از متقاضیان، تلفن همراه خود را از دسترس خارج می‌کردم.

سرهنگ مرتضوی به شهروندان و بخصوص افراد جویای کار توصیه کرد: شهروندان مراقب آگهی‌ها و تبلیغاتی که بر روی سایت‌هایی نظیر شیپور و دیوار و یا شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود باشند، سایت‌های تبلیغاتی انجام معامله را در بستر فیزیکى بر عهده خریدار و فروشنده واگذار کرده‌اند، بنابراین شهروندان باید پس از رویت کالا یا خدمات و احراز هویت هر یک از طرفین معامله هرگونه تبادل وجهى را به صورت رو در رو و پس از اتمام کار یا خدمات انجام دهند تا گرفتار کلاهبرداران نشوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز