برنامه‌های ۹ دی محله محور و با شعار «بصیرت فاطمیه، ولایت‌مداری و مقاومت علوی» برگزار خواهد شد

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۷:۴۷:۱۵
کد خبر: ۱۱۱۱۳۳۶
برنامه‌های ۹ دی محله محور و  با شعار «بصیرت فاطمیه، ولایت‌مداری و مقاومت علوی» برگزار خواهد شد
دهه بصیرت امسال مقارن با سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و چهلمین روز شهادت شهید فخری‌زاده است و با توجه به برقراری محدودیت‌های کرونایی، با هم‌افزایی و همکاری با بسیج و سایر تشکل‌های مردمی برنامه‌هایی را در سطح استان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ محمدعلی احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در نشست خبری تشریح برنامه‌های دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: دهه بصیرت امسال مقارن با سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و چهلمین روز شهادت شهید فخری‌زاده است و با توجه به برقراری محدودیت‌های کرونایی، با هم‌افزایی و همکاری با بسیج و سایر تشکل‌های مردمی برنامه‌هایی را در سطح استان برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: اصلی‌ترین برنامه‌های امسال محله محور خواهد بود. نهم دی مراسم نمادینی در سطح استان و شهر اصفهان برگزار می‌شود که اجتماع محور نیست و در آن از ارتباط زنده استفاده می‌شود.

احمدی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های این دهه حرکت موتورسواران از چهارراه تختی، تجدید میثاق با شهدا، برگزاری مراسم در گلستان شهدا در روز ۱۳ دی و مراسم مجازی ویژه بسیج دانشجویی را می‌توان نام برد.

وی گفت: سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان نیز ۱۸ دی‌ماه در سالگرد شهادت سردار شهید حاج احمد کاظمی برنامه‌هایی خواهد داشت.

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: شعار محوری این دهه «بصیرت فاطمیه، ولایت‌مداری و مقاومت علوی» است و مسابقه ویژه‌ای نیز در سطح استان از وصیت نامه یار بصیر انقلاب شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز