انهدام باند ۶ نفره توزیع و مصرف مواد مخدر در برخوار/ محموله میلیاردی کالای قاچاق به مقصد نرسید

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۱۲:۳۳:۰۳
کد خبر: ۱۱۱۵۰۶۸
انهدام باند ۶ نفره توزیع و مصرف مواد مخدر در برخوار/ محموله میلیاردی کالای قاچاق به مقصد نرسید
مهم‌ترین حوادث امروز ۱۵ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ مهم‌ترین حوادث امروز ۱۵ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ نعمت خلیلی فرمانده انتظامی شهرستان برخوار درتشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با توزیع کنندگان مواد مخدر و کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر در یک منزل مسکونی در شهر خورزوق، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مامورانپلیس مبارزه با مواد مخدر و کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و اشراف اطلاعاتی منزل مورد نظر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی ۶ نفر قاچاقچی را که در این مکان در زمینه نگهداری، مصرف و توزیع مواد مخدر فعالیت می‌کردند دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه این قاچاقچیان مقدار تقریبی ۸ گرم مواد مخدر از نوع شیشه ۱۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین و ۳ عددلوله پایپ کشف شد.

سرهنگ "خلیلی" با اشاره به تحویل متهمین به مراجع قضائی، تآکید کرد: برخورد قاطع و قانونی با سوداگران مرگ همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و همشهریان عزیز می‌توانند هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی را از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

کشف ۱۴ دستگاه خودرو وموتورسیکلت مسروقه در شاهین شهر

سرهنگ "علی صادقی فرمانده انتظامی شاهین شهر بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان شاهین شهر موفق شدند در آذر ماه سال جاری تعداد ۱۰ دستگاه خودرو مسروقه و ۴ دستگاه موتورسیکلت مسروقه را کشف و تحویل مالکان دهند.

انهدام باند ۶ نفره توزیع و مصرف مواد مخدر در برخوار/ محموله میلیاردی کالای قاچاق به مقصد نرسید

وی در ادامه افزود: بلحاظ اجرای طرح‌های مختلف نیز در سطح شهرستان بوِیژه اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی و اخلاقی، طرح برخورد با سوداگران مرگ در مناطق حاشیه‌ای شهرستان نیز رضایتمندی بالای مردمی را در پی داشته است.

فرمانده انتظامی شاهین شهر در پایان خاطر نشان کرد: ضمن قدردانی از تعامل خوب شهروندان با پلیس در شناسایی و کشف جرم، از آنان خواست هر گونه انتقاد و پیشنهاد خود را از طریق تلفن ۱۹۷ دفتر نظارت همگانی پلیس با خادمان خود در نیروی انتظامی، در میان بگذارند.

محموله میلیاردی کالای قاچاق به مقصد نرسید

سرهنگ "صادق کاظم زاد اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۲ دستگاه انجین موتور سیکلت به مارک کاوازکی و یک دستگاه مینی موتور سیکلت به مارک یاما‌ها وتعداد غیر قابل شمارش لوازم موتور سیکلت همگی خارجی و فاقد مجوز‌های مربوطه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا ادامه داد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

سرهنگ کاظم زاد اظهار داشت: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و راننده خودرو برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

توقیف محموله شیرخشک قاچاق در اصفهان

سرهنگ "محمدرضا هاشمی فر بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی اصفهان با اشراف بالای اطلاعاتی خود مطلع شدند ۳ محموله شیر خشک قاچاق در ۳ کامیون کشنده بارگیری شده اند که بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: کامیون‌ها توسط ماموران شناسایی و متوقف شدند که در بازرسی از آن‌ها ۷۵ تن شیرخشک خارجی فاقد مدارک و مجوز‌های قانونی و گمرکی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به دستگیری ۳ نفر در این رابطه ادامه داد: ارزش محموله‌های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۳۴ میلیارد ریال اعلام شده است.

سرهنگ هاشمی فر با اشاره به تحویل متهمان این پرونده به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: هر گونه فعالیت در زمینه ورود و توزیع کالای قاچاق، باعث رکود اقتصادی و افزایش تورم در کشور می‌شود که امید است شهروندان عزیز با پلیس تعامل داشته باشند و اخبار مربوطه را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز