سارقان مسلح به ضرب گلوله اسیر قانون شدند

۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۳:۵۵:۵۱
کد خبر: ۱۱۳۰۲۹۱
سارقان مسلح به ضرب گلوله اسیر قانون شدند
فرمانده انتظامی شهرستان "گلپایگان" از زمین گیر شدن سارقان یک منزل در شهر "گلپایگان" دقایقی پس از سرقت طی عملیاتی مسلحانه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، سرهنگ "علی سبحانی"  بیان داشت: ساعت 6 بعد از ظهر روز گذشته یک مورد سرقت پلاک یک خودرو در حوزه استحفاظی پاسگاه انتظامی "کناررودخانه" اعلام شد که موضوع به صورت ویژه در در دستور کار گشت انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: تیم های محسوس و نامحسوس پلیس هنگام گشت زنی و انجام ماموریت در محدوده میدان گلها، پلاک مسروقه را که بر روی یک پژو 206 نصب شده مشاهده و دستور ایست صادر کردند که راننده توجهی نکرد و متواری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان ادامه داد: علی رغم دستورات صادره پلیس مبنی بر توقف خودرو ، راننده با سرعت زیادی متواری و به خودروی شهروندان که در حال تردد بودند خسارت وارد و حرکت می کرد.

سرهنگ سبحانی اظهار داشت: ماموران پلیس نیز با رعایت قانون به کارگیری سلاح و به منظور پیشگیری از آسیب رساندن این افراد به شهروندان چندین تیر هوایی شلیک که راننده توجهی نکرد و باز هم به فرار خود ادامه داد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: با توجه به ادامه فرار و عدم توجه متهم به اخطارهای پلیس، ماموران لاستیک های خودرو را مورد اصابت گلوله قرار می دهند که با پنچر شدن لاستیک خودرو راننده قصد هدایت خودرو را به سمت جمعیت و مردم داشت.

وی افزود: برای جلوگیری از فرار سارقان و پیشگیری از آسیب رساندن به مردم در نهایت ماموران حاضر در صحنه مجدداً خودرو را مورد هدف گلوله قرار دادند که متاسفانه یکی از سارقان که در صندلی عقب قرار داشت مورد اصابت گلوله قرار می گیرد و یک نفر دیگر نیز دستگیر می شود.

سرهنگ علی سبحانی در پایان ضمن تقدیر از مردم شهرستان گلپایگان که همکاری لازم را با پلیس داشتند اظهار داشت: پس از بررسی های به عمل آمده سارقان پس از سرقت پلاک و نصب روی خودرو اقدام به سرقت یک باب منزل مسکونی در شهر گلپایگان کرده که با هوشیاری پلیس زمین گیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان در پایان گفت: طی هماهنگی با مراکز امدادی، عوامل اورژانس در محل حاضر و متهمی که گلوله به او اصابت کرده بود به بیمارستان انتقال یافت که به علت شدت جراحات وارده فوت می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز