رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در نشست خبری پایان سال:

ما شورای اصلاح طلب نیستم، انتخاب مردمیم

۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۹:۵۳:۵۷
کد خبر: ۱۱۴۵۶۵۰
ما شورای اصلاح طلب نیستم، انتخاب مردمیم
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: درآمد ها از محل تراکم حدود ۳۰ درصد بودجه از این محل تامین شده، از طریق فروش اموال غیر منقول هزار میلیارد تومان، هزار میلیارد تومان از اوراق مشارکت، ۶۰۰ میلیارد تومان از طریق سرمایه گذاری و ۲۲۰ میلیارد تومان از مالیات بر ارزش افزوده پرداخت خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ علیرضا نصر اصفهانی صبح امروز در نشست خبری پایان سال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما به جد دنبال این هستیم که از فرصت های در اختیار استفاده بهینه داشته و به پیشرفت شهر کمک کنیم و در تا روزهای پایانی خدمت به دور از هرگونه حواشی تلاش بکنیم که به بهترین نحو ممکن امور شهر را پیش ببریم و با تمام توان و ظرفیت‌هایی که در  مدیریت شهری وجود دارد اهداف اصفهان را محقق کنیم.

وی ادامه داد: به واسطه کرونا غالب جلسات تصویب بودجه به صورت آنلاین برگزار و برای اولین بار بودجه شهرداری اصفهان طبق برنامه اصفهان ۱۴۰۵ بسته شد و اولویت شهر اصفهان در این بودجه بسته شد. درآمد ها از محل تراکم حدود ۳۰ درصد بودجه از این محل تامین شده، از طریق فروش اموال غیر منقول هزار میلیارد تومان، هزار میلیارد تومان از اوراق مشارکت، ۶۰۰ میلیارد تومان از طریق سرمایه گذاری و ۲۲۰ میلیارد تومان از مالیات بر ارزش افزوده پرداخت خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: نامگذاری در شهر اصفهان به این صورت است که این درخواست ها به روابط عمومی مناطق ارسال میشود و در شورای نام گذاری به کمیسیون فرهنگی ارجاع شده و به جلسه علنی میرسد و با رای اعضا به تصویب می‌رسد.

وی افزود: هرچه داریم از شهدا داریم و این اتفاقی که افتاد و خاطر خانواده شهدا را مکدر کرد در دو جلسه پیاپی در شورای شهر معذرت خواهی کردیم.

نصر اصفهانی در ارتباط با پایان  محکومیت مهدی مقدری گفت: در این زمینه تابع قانون هستیم و زمانی که محکومیت ایشان به پایان برسد و طبق قانون زمینه حضور مجدد ایشان فراهم شود ما تابع قانون خواهیم بود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه ما شورای اصلاح طلب نیستم، بلکه در جریانی توسط مردم انتخاب شدیم، اظهار کرد: اینکه میگویید آیا باز هم در انتخابات حضور داشته باشیم یا نه من هنوز تصمیم قطعی نگرفتم اما میدانم که هنوز احساس پیری نمیکنم و جریان اصلاح طلبان با قدرت در انتخابات حضور فعال خواهد داشت.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار برنا اظهار کرد: به معاون حمل و نقل ترافیک تاکید میکنم که تمهیداتی را در خصوص بازخورد های مسیر دوچرخه انجام دهند و بررسی کنند. مسیر دوچرخه برای زیست بهتر مردم انجام شده است و اگر مردم راضی نیستند حتما پیگیری کنید.

 

نصر اصفهانی ادامه داد: شورای شهر طبق آیین نامه داخلی هر کمیسیون سه نفر باید عضو داشته باشد. کمیسیون عمران معماری و شهرسازی به دلیل اینکه بار بیشتری را بر دوش میکشند، نزدیک به شش نفر حضور پیدا کردند و هیچ عضوی حذف نشد.

وی ادامه داد: در بحث نظارت شورا و شهرداری حس حمایت و برادری داریم و یکی از وظایف مشخص شورای اسلامی شهر نظارت بر امور شهرداری است و در این زمینه کوتاهی نخواهیم کرد و مواردی که مربوط به حق و حقوق مردم و شهر می‌شود را پاسداری خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز