رییس هیات اسکواش استان اصفهان در گفت و گو با برنا:

هیات اسکواش استان اصفهان در شاخص همگانی رتبه نخست را کسب کرد/ اولین سامانه ثبت نام آنلاین اسکواش کشور در اصفهان راه‌اندازی شد

۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۵:۳۲:۳۰
کد خبر: ۷۳۹۹۷۰
هیات اسکواش استان اصفهان در شاخص همگانی رتبه نخست را کسب کرد/  اولین سامانه ثبت نام آنلاین اسکواش کشور در اصفهان راه‌اندازی شد
رییس هیات اسکواش استان اصفهان گفت: سال گذشته تمام پیش‌بینی‌هایی که برای برنامه‌ها شده بود انجام دادیم و با توجه به ارزیابی که فدراسیون اسکواش بین استان های کشور انجام داد هیات اسکواش استان اصفهان در شاخص همگانی، رتبه نخست و در مجموع شاخص های قهرمانی و همگانی رتبه دوم کشور را به لحاظ عملکرد بین هیات های استانی کسب کرد.

هدا محمدی در گفت و گو با خبرگزاری برنا -استان اصفهان اظهار کرد: مهمترین رویدادی که در هفته تربیت بدنی پیش رو داریم المپیاد نخبگان ورزش کشور است که همه هزینه های مسابقات به عهده وزارت ورزش و جوانان است.

وی ادامه داد: مسابقات قهرمانی کشور پیش رو است که از همه رده های سنی مختلف اعزام داریم و کارگاه های مختلفی برگزار خواهد شد درواقع برگزاری این کارگاه ها باعث بالا رفتن سطح فنی مربی و داور می شود.

رییس هیات اسکواش استان اصفهان بیان کرد: دفتر اسکواش را با مساعدت اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان افتتاح کردیم و قسمتی از سالن شهید نصر را در اختیارمان قرار دادند تا بتوانیم آن را بازسازی کنیم.

محمدی افزود: در مجمع سالانه هیات اسکواش که 17 مرداد ماه برگزار شد، اولین سامانه ثبت نام آنلاین  اسکواش کشور را کد نویسی کردیم و متناسب با نیازهای هیات اسکواش به صورت تخصصی برنامه نویسی کردیم که این سامانه از 1 شهریور به صورت عملیاتی در دسترس قرار می گیرد.

وی افزود: سال گذشته تمام پیش‌بینی‌هایی که برای برنامه‌ها شده بود انجام دادیم و با توجه به ارزیابی که فدراسیون اسکواش بین استان های کشور انجام داد هیات اسکواش استان اصفهان در شاخص همگانی، رتبه نخست  و در مجموع شاخص های قهرمانی و همگانی رتبه دوم کشور را به لحاظ عملکرد بین هیات های استانی کسب کرد.

 رییس هیات اسکواش استان اصفهان گفت: اگر حمایت مسئولین اداره ورزش و جوانان استان اصفهان برای هیات اسکواش نبود این توفیقات به دست نمی آمد.

س/ 2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز