افزایش قیمت‌ها اماراتی‌ها را برای فروش طلا ترغیب کرد

۱۴۰۱/۰۹/۰۶ - ۱۷:۲۲:۲۷
کد خبر: ۱۴۰۴۰۱۳
افزایش قیمت‌ها اماراتی‌ها را برای فروش طلا ترغیب کرد
ادامه قیمت طلا در محدوده قیمتی بالا برای سومین هفته متوالی تعدادی از دلالان را بر آن داشت تا شمش و سکه طلا را به فروشگاه‌ها بفروشند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا، مسئولان مراکز فروش طلا و جواهر گزارش دادند که ادامه افزایش قیمت طلا برای سومین هفته متوالی، تعدادی از دلالان را بر آن داشت تا شمش و سکه طلای خود را بفروش برسانند.

بر اساس گزارش امارات الیوم، آنها به این خبرگزاری خاطرنشان کردند که قیمت‌های بالای طلا و ثبات آن در نرخ‌های نزدیک برای مدت طولانی، بازتاب مثبتی بر احیای بخش تجارت شمش و ارز داشت، به‌طوری‌که دلال‌ها محصولات را به مراکز فروش می‌فروشند تا از اختلاف قیمت‌ها استفاده کنند.

بر اساس شاخص‌های قیمتی اعلام شده در دوبی و شارجه، قیمت طلا در پایان هفته با کاهش جزئی در شاخص‌های خود بین 50 تا 75 فلس برای قیراط‌های مختلف نسبت به قیمت‌های پایان هفته قبل خود ثبت کرد.

همچنین، این قیمت ها برای سومین هفته متوالی در همان مرزهای بالای خود ادامه دادند و فلز زرد با افزایش قیمت به 17.5 درهم در هر گرم رسید.

 

همچنین قیمت هر گرم طلای 24 عیار نسبت به پایان هفته قبل با 50 فلس کاهش حدود 213 درهم ثبت شد و قیمت هر گرم طلای 22 عیار به 200 درهم رسید که کاهش 50 درهم نشان می‌دهد.  

همچنین قیمت هر گرم ۲۱ قیراط با ۷۵ فلس کاهش به ۱۹۰.۷۵ درهم رسید و قیمت هر گرم ۱۸ قیراط با ۵۰ فلس کاهش به ۱۶۳.۵ درهم رسید.

انتهای پیام/

 

نظر شما